Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi
bağlayamaz mı?Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?
VICTOR HUGO
-Bora Noir-
"Yapma, istersen her şeyi düşün önüyle arkasıyla, elbet bir gün kaderine, herkes yenik düşer." Hayır ben kaderime yenik düşmeyeceğim, düşemeyeceğim.
Gerçek ailemi hiç tanımamıştım aslında, büyük bir meblağ üzerine satılmıştı-. Hayır bunu dillendirmek istemiyorum.
Bunu kendime itiraf etmesi bile bu kadar zorken nasıl bir anne ve baba kendi evladını hiç gözünü kırpmadan nasıl satardı.
Bu yüzden gelecekte asla bir çocuğum olmasını istemeyeceğim, çünkü ikimizin arasındaki o farkı hissetmek istemiyorum.
Daha içimde ağlayan bir çocuk varken, onun düştüğünde ağlamasına katlanamayacağım. Elime tutuşrurdukları aptal bir silah yüzünden ben kendime asla bu vebali yaşatmak istemem, yani istemezdim.
Derin bir nefes çektim ciğerlerime, "Üzgünüm ama ben hala hazır olmadığımı düşünmekteyim." Diyerek fikrimi açıkladım.
"Ahh sevgili yavrucağım demekki hala durum vahim ha?" Öne eğdiğim başımı kaldırmayarak, yavaşça yukarı aşağı salladım.
Kadın, saçlarını önü dekolteli elbisenin önüne yerleştirerek konuşmaya devam etti.
"Bir şey söylemeyecek misin?" Başımı olumsuz anlamda iki yana salladım. Eliyle naif bir hareketle kapıyı gösterdi, koşar adımlarla dışarı çıktım.
Her zamanki gibi sarışınımı çok özlemiştim, ahh bir de o gözlerini. Her düşündüğümde içim gidiyordu.
Kapıdan çıkarak babasının çalıştığı restoranta doğru koştum. İçeri girdiğimde, daha önce görmediğim bir adamla oturuyordu.
"Beaum *Yakışıklım demek Fransızca.*" Gülümseyerek yanlarına oturdum. "Güzelim, oturmamda bir sakınca var mı?" Dedim sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saklanan ruhlar
ChickLitTek bir nefes bin dünyaya bedel olabilir mi? Yerin sekiz kat altında yedi kişi düşünün günah karların günahlarından ibaretti onlar... Güneşe aşık olan ayın bile zaafıydı karanlıktı. Ben Lavin Castelli bir yok oluşun var olması, için dünyaya gelen b...