S-Ferit şey ben yarın Londraya gidicem
F-beni bu halde bırakıp gidiyorsun yani ha?
S-sende gel.
F-ben gelemem
S-ben ablamı yalnız bırakamam
F-Zaten ben ne zaman ön planda oldum ki? Hep ablan hep ablan. Neyse nereye gidiyorsan git
Söyleyip banyoya gitdi. Seyran da ağlamaya başladı.
Ferit Abidinle dışarı çıkmıştı. Seyran da odada oturmuş ağlıyodu. Kapı çaldı.
Su- ablacığım gele bilirmiyim?
S-gel abla
Su - noldu bitanem Ferite söyledinmi?
S- hayır abla. Senin için gitdigimi söyledim. Oda ne yapıyorsun yap dedi
Su - ah bitanem.
Aradan iki saat geçti. Seyran ablasına yaslanmış düşünüyodu.
S-abla Kayaya söyledin mi?
Su- evet ablacım.
Ne zamana bilet?S-aslında 2 hafta sonra ama...
Su- ne aması?
S-ben tarıkla gitmek istemiyorum. Zaten doktorun nerde olduğunuda biliyoruz. Biz en yakına bilet alıp kendimiz gidelim.
Su-olur ablacım ben gidip bi kayayla konuşup geliyim.
S - tamam ablacım
Yarım saat sonra Suna geldi.
S-noldu abla? Ne dedi?
Su-hemen yarına iki bilet var. Seninle ben yarın gidiceğiz. Kayada 3 gun sonra gelicek. Sende Feritle konuş.
S - tamam abla.
Suna gitdikten sonra Ferit geldi.Ferit Seyranın yüzüne bakmadı bile.
S - Ferit biraz konuşalımmı?
F-ne konuşucaz?
S-ş-şey ben yarın ablamla Londraya gidiceğiz.
F-gidiceksin? Hemde yarın.
Ya sen beni bu halde bırakıp nasıl gidiyorsun ya?S-mecburum Ferit.
F-mecbursun ha Seyran? Mecbur. Nasıl mecbur ola bilirsin?
S-b-biliyorsun ablam...
F-neyse ne Seyran. İyi yolculuklar sana.
Ferit banyoya girdi. Seyran ağlamaya başladı. Sonra ablasının yanına gitdi.
Su-gelll. Ablam? Niye ağlıyosun?
K-Seyran?
S - abla ben napıcam?
Su-Kaya sen bize müsade edermisin?
K-tamam
Suna Seyranı sakinleşdirir. Kayasa bu durumu düşünmeye başlar. Seyran sakinleştikten sonra sunayla odaya çıkıp bavulu hazırlar.Uçak sabah erkendendi.
Seyran uyanıp haZırlandı. Çıkmadan bavuluna Feritin sweetini koydu. Sonra Feritin yanına geldi ve saçlarını okşamaya başladı.
S - özür dilerim bitanem. Ama gitmem gerek. Eğer neden gitdiğimi bilseydin bana hak verirdin.Ben senin üzülmemen için yapıyorum bunları. Seni çok ama çok seviyorum.
Seyran Feritin dudaklarına yavaşca bi buse kondurdu. Odadan çıktıktan sonra Ferit gözlerini açtı.Aklı iyice karışmıştı.
Sunayla Seyran uçağın vaktini gelmesin gelmesini bekliyordular. Seyran ağlıyodu.