Seyferin masalı.

523 39 2
                                    

(Bu bölümde Seyran Feriti terk etmiş. Ve yurt dışına gitdiğinde hamile olduğunu öğrenince tek başına büyütmeye karar vermiş.
İstanbulada annesinin öldüğü öğrenmesiyle dönmüş  ve bir ay kadar Gülgünün yanında kalmış. Tabikide Masalın babasının öldüğünü söylemiş her kese)

Seyran Masal ve Gülgünün ısrarlarına dayanamsyıp film gecesi yapmaya karar  vermiştiler. Gülgün Feritide çağırmıştı ama  Seyran bunu bilmiyodu.

S-senin ne işin var burda?

M-ben çağırdım annecim. Kızdın mı?

S-hayır bitanem şaşırdım sadece

Filmi izlemeye başladılar. Filmin yarısında Gülgün uykum var diyerek gitdi. Asıl amacı onları yalnız bırakmak bırakmaktı.

Bir az geçtikten sonra Masal da uyudu.

S-Masal uyumuş. Ben yatağına götüriyim.

F-ben bırakırım.

Ferit Masalı kucağına alır. Masal birden baba diye sayıklamaya başlar. Seyran ağlamaya başladı. Ferit Masalı yatırıp Seyranın yanına oturdu.  

F-ağlama Seyran nolur bitanem bitanem kıyamam kıyamam ben sana

S-dayanamıyorum Ferit

F- Böyle kendini yıpratmak yerine Masala babasınln öldüğünü neden söylemedin?

S-babası ölmedi çünkü

F-nası yani? Nerde o zaman?

S-babası sensin Ferit.

F-ne benmiyim?

Bağırmaya başladı. Ferit susmayacaktı  biliyodu o yüzden sahile indiler

F-SEYRAN NASIL MASAL BENİM KIZIM?

S-bağırma ferit gel oturalım her şeyi anlatıcam

F-nasıl bağırmıyım seyran gelmiş diyosun ki Masal senin kızın. Ve benim şimdi haberim oluyor. Bunu benden nasıl saklarsın ya?!

S-bak Ferit ben Amerikaya gitdikden sonra öğrendim hamıle olduğumu. Sanada söylemedim çünki hem sana kızgındlm hem de bu yüzden seninle barışmak istemiyordum. Hatta aldırmak bile istedim. Ama benden olan bir candan nasıl vaz geçe bilirdimki nasıl kıya bilirdimki ona?! O yüzden doğurmaya ve yalnız büyütmeye karar verdim. Sadece Gülgün anne biliyordu. Hatta Masal o yüzden ona babaanne demişdi o gün. Yalnız başıma hamileliğim çok zor keçti.Anlıyomusun yani benim içinde hiç kolay değildi.

Der ve ağlar. Ferit bu esnada yumuşamışdı. Seyrana sarılır ve söyler

F- Özür dilerim Seyran sana yaşattıklarım için, yanlnda olamadığım için çok özür dilerim

S- tamam geçti artık

F- şimdi benim bi kızım var yani?

S-evet sana bi şey söyliyimmi kız annesi olmak çok güzel bir şey

F-Seyran Masal neden hoşlanır neden hoşlanmaz ben bilmiyorum ki nasıl olucak?

S-sen yarın kendisine sorarsın o kendinden bahsetmeyi çok sever. Sadece fıstığa karşı alerjisi var şimdilik bunu bil yeter.

F-Fıstığamı?

  Gülerler.

F-bu tesadüf olmalı

S-Ben ilk defa fıstıklı baklava aşermişdim. Ve Amerikada onu bulmak çok zor oldu. Hatta ağlaya ağlaya yedim

Ferit seyrana sarılır "özür dilerim yanında olamadığım için"

SEYFERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin