Seyferin masalı (part 2)

335 39 12
                                    

2 Hafta sonra

Seyran önceden uyanmış Masalın odasına gidip onu uyandırmaya başladı.Bu gün Feritin doğum günüydü .Ona sürpriz yapıcaklardı.

S-Masal güzel kızım hadi uyan.

M- mm anne 5 dakika daha.

S- ama kızım hani babaya sürpriz yapıcaktık?

M- tamam tamam kalktım.Ne yapıcaz anne?

S- öncelikle babaya hiç bir şey çaktırmıyoruz.Şimdiyse gidip babaya kahvaltı hazırlıyoruz,sonra baba işe gidincede sürprizimizi yapmaya başlıyoruz.

M-sürpriz ne?

S-Öncelile bahçeyi güzelce süsliyicez,sonra pasta yapıcaz ,son olarakta sen babaya hedoye alıcan.

M-peki sen hediye almayacakmısın?

S- kızım sen unutdun mu ?Hani dün konuşmuştuk benim hediyemi.

M-aa hatırladım.

S-sakın ağzından bi şey kaçırıyım deme yoksa bütün plan mahv olur.

M-tamam annecim o iş bende.

Seyranla Masal kahvaltını hazırlamaya başladılar.Bu esnadada ferit uyanmıştı.yanında Seyranı görmeyince ona sürpriz hazırlıyolar düşüncesiyle aşağı indi.Masalla Seyranın kahvaltı yaptıklarını gördüğünde yüzü düştü.

M-günaydın babacım.

S-günaydın Feritcim.

F-sizede günaydın.Ne o bu gün nedense çok mutlusunuz.Yoksa özel br gün mü bu gün?

S-yoo özel bir gün değil.Sadece bu gün Masala kiyafet falan almaya gidicez o yüzden mutluyuz.

F-ha başka bir şey yok yani?

S-yok diyorum ya .Neyse sen git elni yüzünü yıka gel kahvaltını yap.Biz Masalla şimdi çıkıcaz.

Ferit üzgün bir şekilde "tamam" diyerek odaya çıktı.Seyranla Masal ferit gitdiktüün sonra kah kaha atdılar sonra dışarı çıktılar.Feritde keyifsiz bir şekilde işe gitdi.

Seyranla Masal bahçeyi dekore etmek için bir kaç süsleme ve hediye aldılar.Kendi aralarında yapıcakalrı için kendileri süslemeye kara vermiştiler.Tabiki Suna ve Abidinide çağırmışdılar.

Seyranla Masal bahçeyi güzelce süsledikten sonra pasta yapımına geçmiştiler.

M-ayy anne çok güzel oluyor bu pasta.Üstünede canım babam yazalım mı?

S-yazalım kızım yazalım.Hatta kahraman babamız yazalım ne dersin?

M - evet evet kahraman babamız yazalım.

S- eveeett pastamızda hazır.Buzdolabına koyalım .

M-anne babam ne zaman gelicek ben sabırsızlanıyorum.

S-babanın gelmesine daha çok var kızım.

M-uff ya.

S - ama biz babanın yanına gidip onu bir az daha kızdıra biliriz .

M-yaşasınnn.

Seyranla Masal şirkete gelmiştiler.Feritin odasını kapısını tıklatdılar.

F- gelll.

M-babacımmm   Koşup Ferite sarıldı.

F-neden geldiniz Yoksa bir şeymi söyleyecektiniz.

S-yo Masalın canı sıkıldı, e tabi benimkide sıkılınca senin yanına gelelim dedik.

SEYFERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin