8ay sonra.
Seyrandan
Aradan 8ay geçmişdi.Tam tamına 8 ay 15gün.Feritsiz 8 ay...
O gün hastaneden kaçmıştım.Benim için onu bırakmak ne kadarda zor olsada kaçmıştım.Ondan ayrı kalırsam nefes alamayacağımı düşünüyodum.Ama aslında öyle değilmiş.Biz birlikde olduğumuz sürecede boğuluyomuşuz.Onu çok özlüyorum.Her gece onu düşünüyorum.Kim bilir ne yapıyodur.
Ablam ve Abidinin yardımıyla Londraya gitmiştim.Evet Abidin abi.Ablamla Kaya ayrılmıştılar.Ablamlada Abidin abi barışıp evlendiler.
Bana gelirsek.Londrada tedaviye başlamış ve iyileşmiştim.Müze açmış resimlerimi orada sergiliyodum.
Feritden
Seyransız 8 ay 15 ci günüm.Onu çok özlüyorum.Beni bırakıp gitmişti.Onu hastane odasında görmeyince çıldırmıştım.Onu hala arıyorum.Hasta olduğu için ve psikolojisi bunu kaldırmadığı için çözümü ayrılmakta bulmuştu galiba.Onun sadece iyileştiğini biliyorum.İnanıyorum onu bulmama az kaldı.
Abidinde gitmişti.Bana haber vermeden bile istifa dilekçesini bırakıp gitmişti.Suna da ortalıkta yoktu oda gitmişdi.
Bu 8ay içinde kendimi işime de vermiştim.Bu yüzden yarın Londraya gidicektim.
Yazardan
Ferit yarın erkenden uçağına binmiş Londraya gelmişti.Burada 2 gün kalacaktı.Ferit ilk gün tüm işlerini hall etmişdi.Bu günse gezmeye karar verdi
.Ferit caddede yürürken bir müze gördü.Müzenin ismi SEYFER di.Gözleri doldu.Bir müzenin ismine duygulanmıştı.Çünki buda ona Seyranı hatırlatmıştı.Ferit Müzeye girmeye karar verdi.
İçeri girdiğinde bir birinden güzel tablolarla karşılaştı.Hepsini dikkatle inceledi.Bu çizimler ona çok tanıdıktı.Ama nereden bildiğini bilemedi.
Bir tablo gördü.Bu tabloda bir kadın ve bir erkek vardı.Onlar suyun altında bir birinden uzaklaşıyodular.Ama ellerini bırakmamak için çabalıyodular.Bu Feritle Seyranın hikayesine benziyodu.Ferit o yüzden bu tablonu almak istedi.
Etrafda çalışan aramaya başladı ve buldu.Kadının yüzü dönüktü.Galiba telefonla konuşuyodu.
Ferit kadına yaklaştı.
F-Hello.I was going to buy a painting.(Merhaba. Ben tablo almak istiyodum.)
K-Bi dakika beyefendi.
F-Suna?? Feritin sanki Sesi kısılmıştı.Suna telefonla konuştuğu için Feritinde duymamıştı.
Su-Ay napıyım ya alışamadım inglizce konuşmaya.Türkce konuşuyurum istemedende olsa.Neyse ben müşteriye bakıyım arıyıcam seni.
Suna arkasına döndükte Feriti görmesiyle gözleri kocaman açılmıştı.
Su-F Ferit??
F-Suna
Su-Senin ne işin var burda?
Ferit beklenmedik anda Sunaya sarıldı.
F-Suna Allaha şükür buldum seni.Neden beni orada bırakıp gitdiniz hepiniz?
Su-gel Ferit konuşalım.
Sunayla Ferit konuşur.abidin içeriye girer.
A-karıcım ben geldi....Ferit?
F-karıcım mı?Suna Bana bundan bahsetmemişdin.
Su-Söyliyicektim Ferit.
Ferit Abidine sarılır.
F-eee Seyran nerde?