#1

67 5 18
                                    

Okul tatil olduğunda kafamı dağıtmak için bir spor kursuna yazılmaya karar verdim. Hiç arkadaşım olmadığından çıkıp eğlenemiyordum en azından kendime bir katkı sağlamak amacıyla başvurumu yaptım çok geçmeden başlayabilmem hakkında cevap aldım ve bir çantaya şort, şampuan, yedek tişört ve havlu koyup spor salonuna doğru yürümeye başladım. Gittiğim salon çok büyük ve güzel görünüyordu kalabalık olmaması beni şaşırtmıştı. İçeri girdigim gibi bir kadın beni karşıladı ve gerekli formları doldurup salona geçirdi önce ısınıp koştuktan sonra ne olduğunu bilmediğim bir aletin yanına oturdum.

İlk kez gördüğüm bu aletin beye yaradığını veya nasıl çalıştığını bilmiyordum tam o sıra fiziği ve yüzü mükemmel bir kadın yanıma yaklaştı yakasında görevli kartı vardı ve buradaki insanlara yardım ediyordu bana yaklaşıp yanıma oturdu.

Mina
Yardıma ihtiyacın varmı

Chaeyoung
aslında ilk kez bir spor salonuna geldim ve hiçbirşey bilmiyorum

Mina
O zaman bugun bendesin

Elimden tutup beni kaldırdı ve adını bilmediğim alete oturttu beni kendiside arkama oturup ellerimi tuttu. Aşırı temastan dolayı strese girsemde belli etmemeye çalışıyordum ama bu mümkün değildi çünkü arkamda bana dayıyan çok güzel bir kadın var dı ve nefesi her saniye bana değiyordu.

Hareketi tam olarak bana öğrettiğinde arkamdan kalkıp yanımda durmaya başladı.

Mina
kalbin çok hızlı atıyor temastan hoşlanmıyorsun galiba

Chaeyoung
Hoşlanmamak değilde çok yakın durduğun için galiba

Mina
Nabzını düşür biraz

Derin nefes alıp vererek kendimi rahatlattıktan sonra diğer alete geçtik. Günün sonunda neredeyse tüm aletleri bana öğretmişti ve çok yorulmuştuk bana duş almam için gereken yeri gösterdi ama buranın soyunma kabini yoktu herkes birbirini görüyordu Mina önümde soyunmaya başlayınca ona bakmamak için elimden geleni yapıyordum ama ister istemez o güzel vucuduna gozlerim daliyordu. Tam olarak iç çamaşırla kaldığında ağzım açık ona bakıyordum kafasını bana çevirip suratıma baktığında utançtan yerin dibine girmek üzereydim.

Mina
Soyun

chaeyoung
N-ne

Mina
duş alıcaksın ya hani

chaeyoung
ah evet doğru

Üstümdekileri çıkarırken o da bana aynı sekilde bakıyordu gittikce kızaran yüzüm en sonda patlayacak gibi olmuştu Mina buyuk dikkatle bana bakiyordu.

mina
cus

chaeyoung
birşey mi dedin

mina
yok bu arada fizigin guzelmis

chaeyoung
teşekkurler senin ki de öyle

....

UYKUM VAR YAW YARIN 2. BOLUMU ATARIM

Sporcum -MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin