#2

63 7 33
                                    

Yeni bir güne uyandığımda sabahki işlerimi bitirip spor salonuna gitmek için hazırlandım aslında bir iki gün gidip bırakmayı düşünüyordum ama Mina fikirlerimi değiştirdi artık 1 dakika bile geç kalmak istemiyordum o yüzden hızlıca evden çıkıp spor salonuna gittim Mina ordaydı ve bir kıza hareket gösteriyordu beni görünce gülümseyerek yanıma geldi ilk olarak kolyesi gözüme çarptı benimki ile aynıydı benden çok ona yakışmıştı. Üstümü giyip bugun yapacaklarimiz icin Minayla plan yaptık.

Çalışmaya ara verdiğimizde ilk başta Mina nın yardım ettiği kız Minaya yapıştı Mina nın rahatsız olduğu o kadar belli oluyordu ki ben bile bu durumdan rahatsız olmuştum. Kızı ondan ayırmak icin Mina yı yanıma çagırdım Mina bana minnettarmış gibi gözlerle bakıyordu ama kız yinede yanımıza gelip Minaya yapıştı içimdeki bir duygu beni çok öfkelendirmeye başlamıştı kızın kolundan tutup hafifçe ittirdim ama o bunu çokta olumlu karşılamamıştı bana sertçe karşılık verdi. Beni itmesiyle Mina ya yapistim kokusunu ilk kez bu kadar yakından alıyordum Minanın kollarından kurtulup kıza tokat atıp Minayı da alıp yerimize döndük.

mina
böyle birşey yapacağını beklemiyordum

chaeyoung
yavşak sana sülük gibi yapışıyor

mina
değilmi hiç benim tipim değil

chaeyoung
senin tipin ne ki

mina
bilmem daha bulamadım ama ağırbaşlı insanlar galiba

chaeyoung
kız mı erkek mi

Tam bu soruyu sorduğum da Minayı bir adam çağırdı Mina adamı görünce birden mutlu olup yanına gitti adam çok ağır başlı ve yapılı biriydi Mina ona yaklaştıkça kendimi stres altında hissediyordum belki de bu adam Mina nın sevdiği kişidir ya da sevgilisi falandır ve ben Mina nın evli olup olmadığını ve yaşını sormadım belki de kocasıdır. Bu düşüncelerle kendimi yerken Mina geri geldi sorduğum soruya hala cevap vermemişti hatta konuyu degiştirmişti bende soruşturmadım.

chaeyoung
o adam kimdi

mina
abim

chaeyoung
yani sevgilin veya kocan degil

mina
evli değilim

chaeyoung
oh be

mina
ne

chaeyoung
bir an senin çok büyük biri olabileceğini düşündüm de

mina
sadece 23 yaşındayım

chaeyoung
aramızda 4 yaş var

mina
cüce

chaeyoung
ya

mina
şaka

...

9. instagram hesabim da kapandı hayırlı olsun.

Sporcum -MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin