#4

40 5 23
                                    

Saatim gelince spor salonuna gitmek için hazırlandım yolda markete ugrayip su falan aldim spor salonuna gittigimde o kız yine Mina nın yanındaydı resmen kızın içine giriyordu sinirlendigimi belli etmeden Minaya gülümseyip soyunma odasina gittim. Cidden tam dayaklik bir kızdı.

Mina
Hosgeldin

Chaeyoung
Hosbulmadım

Mina
Noldu

Chaeyoung
Yok birşey

Sırıtarak yanıma oturdu ve çenemden tutup kafamı kaldırdı dudaklarına odaklanmıştım ani bir hareketle öpmeye hazırdım yüzünü yüzüme yaklaştırmaya devam etti tam o sıra o kız içeriye daldı.

Kız
Minaa hani bana hareket öğreticektin~

Mina
ama

Chaeyoung
git mina

Minayı yanımdan kovduktan sonra kıyafetlerimi giyip çıktım Minasız çalışmaya baslamistim o da orda kıza birşeyler gösteriyordu göz göze gelince diğer tarafa geçtim ve ondan uzak bir yerde çalışmaya başladım.

Mina
Chaeyoung noldu

Chaeyoung
Birşey yok hem kızı niye tek bırakiyorsun yavşarlar

Mina
Kıskanıyormusun yoksaa

Chaeyoung
Yoo

Mina
Peki o zaman gideyim de yavşamasın kimse

Chaeyoung
hm

Mina
Ve sende geliyorsun gözümün önüne

Chaeyoung
Niyeymis

Mina
Biri sana yavşamasın diye hadi kalk

Beni tutup sanki cok hafif biriymisim gibi kaldirinca afalladim itile itile o kızın tam önüne gelmiştim kız bana göz devirmişti birşey demeden işime döndüm Mina nın gözü hep üstümdeydi göz göze gelince yere yapışmıştım yanımdaki adam koşarak gelip beni kaldırmıştı benimde işime gelmişti canım çok acımış gibi yapmaya başlamıştık bu sayede adam benle daha çok ilgilenmeye başladı.

Beni kucağına alıp oturma yerlerinden birine götürürken Mina ya baktim sinirli bir sekilde bakıyordu adamın boynuna daha sıkı sarıldım adam buz getirip koymaya başladı.

Adam
İyi misiniz

Chaeyoung
Evet çok teşekkürler

Adam
Bu arada ben Mingi

Chaeyoung
Bende Ch-

Mina
Chaeyoung kalk hastaneye gidelim

Chaeyoung
Gerek yok

Mina
Kes sesini hadi

Mina nın zoruyla kalkıp hastaneye gitmek icin arabaya bindik yüzüme bile bakmıyordu bende kafamı yola çevirip ona bakmama kararı aldım araba bir süre sonra durdu. Mina beni kucağına alıp hastaneye götürdü doktor bileğimin incindigini ve çok onemli bir durum olmadigini soyledi ve bir sure spora ara vermem gerektigini soyledi. Mina beni evime bırakıp geri gitti aslinda yanimda kalmasini isterdim ama spor salonunda çok işle uğrastigi icin onu zor durumda bırakmak istemedim.

Akşam olana kadar çok sıkılmıştım tam o sıra kapım çaldı karşimda Mina duruyordu elinde bir tencere vardı ve arkasında orta yaşlarda bir kadin vardı.

Mina
Annem çok ısrar etti

Bayan Myoui
Ayağın iyi oldumu kızım

Chaeyoung
Evet biraz daha iyi içeri gelsenize

Mina ve annesi iceriye geçince kapıyı kapatıp yanlarına oturdum Minanın annesiyle önceden tanışmışlığımız vardı ama kızı olduğunu bilmiyordum bana verdiği tenceredeki yemeği teşekkür ederek alıp mutfağa bıraktim.

Bayan Myoui
Sana krem getirdim Mina kalk kıza sür

Chaeyoung
Teşekkür ederim ne gerek vardı

Mina kremi alıp yanıma geldi ve bacağımı alıp bacağının üstüne koyup kremli elini incinen yerime sürtmeye başladı annesinin yanında dudaklarına yapışmamak için kendimi zor tutuyordum.

Mina
İyi mi böyle

Chaeyoung
Evet teşekkürler

Mina
Birşey degil

Mina ellerini yıkayıp tekrar yanımıza geldi uzun bir sohbetin ardından eve gitmek için kalktılar Bayan Myoui bana sıkıca sarılıp geçmiş olsun dedi gerçekten Mina çok şanslıydı annesi cok iyi biriydi.

...

Gözlerim yanıyo imdttt oylamayı unutmayınn

Sporcum -MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin