Yorucu bir günün ardından soyunma odasina geçip oturdum herkesin ic içe olup soyunması cok degisikti ama insanların götünü kesmek güzeldi. (yaşamışlıgım var biliyom)
Mina
Chaeyoung sen niye üstünü giymiyorsunChaeyoung
Şey cok kalabalikta utanirim benMina
istersen önünde durabilirimChaeyoung
OlurTam karşımda duştan yeni çıkmış iç camaşırlarıyla duran bir Mina vardı ve ben soyunurken arkasına donmek yerine bana bakmayı tercih ediyordu gözleri vucudumda gezinirken ben giyinip ayağa kalktım.
Chaeyoung
HazirimMina
Gidelim o zaman
Kapıya kadar yürüdüğümüzde dısarinin her zamankinden ıssız ve karanlık goruntusu beni urkutmustu tek basima gitme korkumda cogalmisti.
Mina
İstersen evine ben bırakayım dışarısı tehlikelidirChaeyoung
Zaten yürüyerek gidiyorsun benim için yolunu değiştirmeMina
Benim evim sizin mahallenizde zatenChaeyoung
O zaman gidelimMina beni evime bıraktiginda yagmur yagmaya baslamisti her ne kadar evi bizim mahallede de olsa onu bu havada bırakamazdım o yuzden yaka paca iceriye attım.
Mina
İki adımlık yol giderdim benChaeyoung
Sus ev boşMina
NeChaeyoung
Yani kimse yok anlaminda dedim gel sacıni kurutalımMina
Teşekkurler
Saçlarımızı kuruttuktan sonra yatmak için yatağıma girdik tek bir yatak oldugu icin onu yanımda yatmaya mahkum bırakmiştim ve çok güzel kokuyordu. O uyuduktan sonra ona biraz daha yaklaşıp aradaki mesafeyi sıfırlamıştım bir bacaği bacagıma degiyordu bacakları o kadar kaslıydı ki taş gibi olmuştu.
Sabah:
Kahvaltı hazirlamak için Minadan erken kalkmistim yemek hic yapmayi bilmezdim ama yine de birseyler yapmayi basarmistim Mina kalktiginda da yemegimizi yemek icin masaya oturmustuk. Yemekten sonra da o kendi evine gitmisti cunku benden once spor salonuna gidiyordu ve hazirlanmasi lazimmis.
...
Bu bizim kaderimiz dayan yüreğim dayan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sporcum -Michaeng
FanfictionChaeyoung gittiği sporun eğitmeni olan Mina ile tanışınca birden bire hayatı değişti.