04.07.15
Merhaba yavrular!
Bugün babamın ani kararları nedeniyle Antalyadayım ve çok kötü hissediyorum.
Yengem zayıflamamışsın dedi.Ya takmamam gerek ama herşeye alınan bir insanım yapacak birşey yok.Buradaki kızlar tam anlamıyla taş gibiler istediğim elbiseleri şortları giyiyorlar ve ben bugün basketbol şortum ve erkek reyonundan olan tişörtüm ile çok kötü hissettim. Asıl olay o değil denize gittik. Etraftaki kızlara bikini okadar yakışmıştı ki kendimi çok kötü hissettim tişörtümü çıkarırken çok utandım.Ama hepsini atlatacağım çünkü ben zayıflamaya karar verdim ve kararımın arkasında duracağım,duracağız.Ya düşünsenize deniz kenarında güzel bikinilerinizle güneşleniyorsunuz.Daha sonra yakışıklı bir çocuk sizin önünüze gelip sizinle muhabbet kurmaya çalışıyor. Çok güzel bir duygu olmalı.
Tatmadım ama tadacağım birgün bu duyguyu.
Bugün ki beslenme tarzım pek sağlıklı değildi.
Sabah birşey yemedim çünkü yolda olduğumuz için mola yerinde saat 2 gibi bir tost ve de vişne suyu içtim. Öğlene doğru yengem patates kızartması yapmış ondan çok az yedim birde bir tabak yayla çorbası içtim. Aksama kadar birseyler yemedim zaten denize gittik. Geldiğimizde ise saat 8:30 gibi yemek yedik çünkü yengem oruçtu.Otururken kesme dondurma yedim ve günü tamamladım.Ya arkadaşlar bikini ile gerçekten çok çirkinim Acilen kilo vermem gerek hemde hemen!!!!!!!
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
CasualeMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?