Nasılsınız güzeller?
Ben çok iyim harikayım mükkemmelim uçuyorum.Diyetim çok güzel gidiyor ve deli gibi spor yapıyorum.Düzenli spor sonrasında daha erken kalkıp daha dinç ve mutlu oluyorum az önce kahvemi içtim birazdan yürüyüşe çıkıcam.Spor olarak deli gibi ip atlıyorum.Günde 700 800 kadar falan ama sakın ha bu rakamlarla başlamayın. Ben uzun süre yaptığım için bu kadar fazla. 50 ile başlayın zaten çok eğlenceli bişey devamı gelir. Daha sonra squats yapıyorum.İki tane bacak hareketi var şimdi adını bilmiyorum ama anlatmaya çalışayım.ilk olarak kedi pozisyonu (?) alıyorsunuz yani dört ayak üstü (???) iki eliniz yerde şekli(?????????).Heerneyse işte bacağınızı yukarı kandırıyorsunuz bulursam fotoğrafını koyarım.Bir tanede yan yatıp bacaklarınızı kaldırıp indirme var. Her bacak için 100 tane yapıyorum -iki hareket içinde-bacak inceltmeye çok yararlı. Ha bu arada babam senin aslında fiziğin kötü değil dedi. Thx god 🙌.Adam iltifat etmiyor normalde ya bunun benim için ne kadar mütüş birşey olduğunu anlatamam. Öyle işte başkaaa hah dün çek Cumhuriyetini 2-0 gömdük onun mutluluğu var birde. Ya kardeşim fenerbahçeliyim ama Fatih Terimi deli gibi seviyorum çok ponçik bir adam değil mi?
Konuların arasında ki uçurum beni hayretler içinde bıraktı şuan. Neyse dediğim gibi çok mutluyum çok enerjiğim umarım sizinde yazınız böyle geçer bir sonra ki bölümde görüşmek üzere hoşçakalııııııınnn JJJJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?