4. bölüm •Beren•

8 4 2
                                    

𝐒𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐚𝐤𝐥ı𝐦𝐚 𝐂𝐞𝐲𝐜𝐞𝐲'𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮 𝐠𝐞𝐥𝐝𝐢. 𝐔𝐳𝐮𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐬𝐮̈𝐫𝐞𝐝𝐢𝐫 𝐤𝐨𝐧𝐮𝐬̧𝐦𝐮𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮. 𝐎𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐟𝐚 𝐝𝐨̈𝐧𝐝𝐮̈𝐠̆𝐮̈𝐦𝐝𝐞 𝐮𝐲𝐮𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧𝐮 𝐟𝐚𝐫𝐤 𝐞𝐭𝐭𝐢𝐦.
---------------------------------------------------------

   Ceycey de bugün çok yorulmuştu. Haklı çocuk birazcık dinlensin. Hem uzun zaman sonra sıcak bir ortam ben ve Ceycey'e göre yumuşak sayılabilecek bir koltuk bulmuştu. Onun da dinlenmeye hakkı vardı. Avanak Avni'ye döndüm ve "Sende biraz uyu. Sende yorulmuşsundur."
Beni başıyla onayladı.

    Gözlerini kapattıktan kısa bir süre sonra o da uykuya dalmıştı. Ben uyumayacaktım. İstesem de uyuyamazdım zaten. Çünkü benim insomnia hastalığım var. Abim gittikten beri kendimi hiç güvende hissetmediğim için vücudum uykuya direniyordu. Vücudum zamanla uykusuzluğa alıştığı için evden kaçtıktan sonra istesem de uyuyamaz oldum. Ben 3 saat uyursam bu benim için bir nimetti. Ama yanımda güvendiğim biri olunca daha rahat ve daha fazla uyuyabildiğimi fark ettim.

    Mesela Yasmin yanımda olduğu zaman 3 saat 48 dakika uyumuştum. O zamanlar Yasmin'le deneme yapıyorduk. En fazla 3 saat 48 dakika uyumuştum. Şimdi de Yasmin olsa ne güzel olurdu.

    Aklıma Yasmin geldiğinde gözlerim doldu. Yasmin, ben ve Ceyhun ayrılmaz üçlüydük. Yasmin'in namusunu korumak için yaptım ben. Benim suçum yok. Yasmin o, o benim yüzümden olmadı hayır. Hayır.

    Tanrım kendimi durdurmalıyım yoksa yine kriz geçiririm. Her onu düşündüğümde kriz geçiriyorum. Aklıma başka şeyler getiriyim.

     Mesela, mesela... Heh, buldum. Avanak Avni'nin annesi nasıl biridir. Dış görünüşü nasıldır. Bence kendimi bunla oyalayabilirim. Imm, bencee Avanak Avni'nin annesi sarı saçlı. Aslında siyah da olabilir, kurmal da. Ya amına koyayım her renk olabilir. Aynen canım yeşil, mavi, mor falan da olabilir ya zaten. Şimdi ten rengini de düşüneyim. Açık tenli de olabilir buğday tenli de. Esmer de olabilir, zenci de olabilir.

    Çok ayıp zenci denmez siyahi denir
Hiç yakıştıramadım bana.

    Yine kendi kendime iç sesimle tartışmaya başlamışken kapının tıklatıldığını duydum. Ay, şuan kendimi aşırı havalı hissediyorum. Kendi kendimin havalı olduğunu düşünerek 'gel' dedim. Ne kadar da havalı(!) Şöyle bir düşününce havalı gelmiyormuş aslında. Ben cevap veremesem de girecekti. Sinir oldum şimdi ya. Olmaz ki böyle.

    Düşüncelerimden sıyrılıp kimin geldiğine baktım. Sarı saçlı,buğday tenli bir kadın gelmişti. Bu kesin Avanak Avni'nin annesidir. Ben demiştim sarı saçlı, buğday tenlidir diye. Tam üstüne basmışım. Ne kadar da zekiyim. Canım kendim. Ben olmasam ben ne yapardım. Bu ne biçim cümle amına koyayım. Akıl hastanesine düşmemek için tüm dikkatimi kadına vermeye karar verdim.

    Bu yüzden de dik dik kadına bakmaya başladım. Eheheh, tüm dikkatini vermek dik dik bakmakla aynı şeydir tabii. Ne kadar da ze-
  
   Yine kendimi övmeye başlamıyım yoksa akşama kadar susamam. Ben kelimelerle anlatılamayacak, makalelerle açıklanamayacak, şarkılarla söylenemeyecek, kitap gibi ezberlenemeyecek kadar muazzamım.

    Yine kendimi övmeye başladım. Bu kadında Afyonkarahisarlı tipi var. Afyonkarahisar demişken:
"Afyonkarahisarlaştıramadıklarımızdanmısınız?"

    Bu dediğim şey üzerine bu sefer kadın bana dik dik bakmaya başlamıştı.

   Al işte aptal Beren! Çeneni tutamassan böyle olur. Yalnız aptal demeyelim ayıp oluyor. Sen kimsin be, siktir git. Dur lan bu benim. E, diğeri de benim. Yine başlamışım kavgaya. Bak hala kadın bana bakıyor zaten biraz daha insana benzemem lazım. Ya bu kadın Avanak Avni'nin annesi değilse. Yok canım öyledir. LAN! Kadını üstünde doktor önlüğü var. Ben bir de hayallerim bindik bir gemiye...

ĐɆⱤɆ₦-฿ɆⱤɆ₦ ⱧØⱠĐł̇₦₲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin