זה יום שלישי בערב.
כל מפלס אקדמיית האוקינוס החליט לערוך מסיבה מטורפת במועדון 'קירלסן' שפתוח לכולם, לכל האומות.
הם החליטו להשכיר את האולם המרכזי בישבילם כדי שנערים מאומות אחרות לא יפלשו להם למסיבה ויהרסו אותה.
אורורה, ג'ק, ליאו ולין החליטו לקחת פיקוד(כייאה להם), אספו כסף וארגנו את המסיבה."יואו, ג'ק" אורורה מתקרבת לג'ק, "ראית בנדורים בסביבה?"
"לא, אבל בקשר לזה... אני מביא את חברה שלי, בסדר?" ג'ק שואל.
"ליה? כן, היא סבבה" אורורה אומרת, "רק שלא תביא את החברה הזאת שלה, הזאת עם השיער הורוד נו, אם היא תבוא אז גם הפריק מהבנגורים יבוא, ואם הוא יבוא אז גם חברים שלו יבואו... זה אין לזה סוף"
"בסדר חאפראווי, בסדר. רק לילי" הוא אומר ודוחף אותה קצת קדימה."לין-לין, איפה ליאו?" אורורה שואלת.
"אני פה, אני פה" ליאו אומר מתנשף כשהוא סוחב על גבו קונסולת הגברה במבט מתאמץ.
"אתה צריך עזרה עם זה?" ג'ק שואל בהתגרות.
"אההה, דא! ברור שאני צריך עזרה, אידיוט אחד! החרא הזה כבד. תזכירו לי שוב למה אתם תמיד מטרטרים אותי לסחוב את הדברים הכבדים?" ליאו שואל כשג'ק לוקח ממנו את מערכת ההגברה.
"כי אותך הכי קל לתמרן" עונה אורורה.
"גיחיגיחי מצחיק מאוד" ליאו עונה."באיזו שעה אמא שלכם רוצה שתהיו בבית?"
ג'ק שואל.
"היא לא נתנה שעה מסויימת" עונה ליאו.
"רק לא מאוחר מידי כי מחר לימודים" עונה לין.
"טוב," אומרת אורורה, "אני צריכה להיות בבית בשתים-עשרה, ולא דקה אחת אחרי זה" היא מגלגלת עיניים.
"אני יכול להיות כאן עד מתי שבא לי, כי אני הבכור וכל זה" ג'ק אומר בחיוך מתפנפן.
אורורה מגלגלת עיניים."איפה הציידניות עם כל החטיפים?" לין שואל כשהוא מרים את מערכת ההגברה.
"זה לא כבד לך?" שואל ג'ק כשהוא שם לב שלין אפילו לא מתאמץ.
"לא" עונה לין, "שאלתי, איפה הציידנית עם כל החטיפים?"
"מאחור" אורורה אומרת ומצביעה עם ראשה על דלת צדדית.
לין הולך לשם וסוחב ארגזים בנגלות."אתה חייב להפחית את האימונים האלה" אומר ליאו לאחר שלין סיים עם כל הארגזים.
"מה? למה?" לין שואל.
"כי אתה כבר הרבה יותר חזק ממני, תחשוב איך אני נראה ככה" ליאו צוחק ולין נותן לו מכה קטנה בעורף.○○○○○
כולם נהנים ורוקדים במסיבה.
"ג'קי" אורורה אומרת לפתע, "אמרת שחברה שלך גם באה, לא?"
"כן כן, הנה היא כתבה לי שהיא כאן" ג'ק אומר ומחליק את מסך הטאץ' של הלואי שלו.
ליה נכנסת בדלת של האולם.
"ליה!" ג'ק צועק לה.
היא מתקדמת לכיוונם.
"היי בייב" ג'ק אומר ומניח לליה נשיקה מהירה על השפתיים.
"היי אורורה" ליה אומרת בביישנות.
"מה קורה ילדה" אורורה אומרת ומחליקה לליה כיף.רלי פייז מתקדמת לכיוון החבורה.
"מסיבה מגניבה," היא אומרת, "סחתיין"
"תודה, יפה" אורורה שולחת לה נשיקה ורלי נותנת לה אגרוף בכתף.
ליאו רואה מזווית עיניו את ג'ייסון ולורן עומדים ליד עמדת החטיפים עם כוחות מיץ בידיהם.
"איך לעזאזל את מסתדרת ככה עם כולם?" ג'ק שואל את אורורה.
"מה הם עושים פה?" ליאו שואל ומחווה בראשו על ג'ייסון.
"לא עם כולם" אורורה אומרת ומסתכלת עליו גם.
"מי הזמין אותם?" לין שואל בכעס ומסתכל על ליה.
"זאת לא אני!" ליה אומרת, "אני לא מחבבת אותם בדיוק כמוכם"
"סליחה מותק, סתום כבר" אורורה אומרת ונותנת ללין מכה בעורף, "עזוב אותה, היא לא הייתה עושה את זה"
"אז מי כן?" ליאו שואל.~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אורורה רוז, ליאו ולין רקונס, ג'ק לוייבין, ליה בנטר ג'קס, רלי פייז, לורן נוי וג'ייסון פרלק:
אתם הראשונים להחליט - מה הצעד הבא?
כתבו לי בפרטי.
YOU ARE READING
לא מהעולם הזה - רולפליי(ננטש)
Science Fictionזה רולפליי פשוט בעצם, יש לנו ארבע אקדמיות; -אקדמית השמיים -אקדמית האדמה -אקדמיית העולם התחתון -אקדמיית האוקינוס כל פרק יהיה שייך לאקדמיה אחרת, על פי הסדר שכתוב כאן. כל אחד שרוצה להירשם צריך לבחור אקדמיה ולבנות דמות. כולללם מתחילים מרמה 1 מבלי יוצא...