"את מוכנה?" ליילה שואלת.
"יותר מתמיד" בונה עונה, "נווו, תלחצי כבר"
"על החיים ועל המוות" ליילה לוחצת על הכפתור בלוח הבקרה בחדר המחשבים הראשי של בית הספר ולהפתעתן התכנית שלהן עובדת וכל האורות והחשמל במבנה בית הספר כבים.*יומיים לפני כן*
"אני לא מאמין שהפסדנו להם" ג'ק רוטן בעצבים.
"בסדר, הם מלכדו את כל המגרש" ליאו עונה.
"איך היה?" אורורה מגיחה מהקומה השניה של ביתו של ג'ק ושואלת בציפייה.
"מה נראה לך?" ג'ק שואל בעצבים.
"תרגע, אל תוציא עליי את העצבים שלך" אורורה עונה.
"היית כאן כל הזמן?" לין שואל את אורורה.
"אממ... כן, למה?" אורורה שואלת.
"אה נכון, שכחתי לרגע" לין מחייך במבוכה ומגרד את עורפו.ליה יורדת במדרגות ונעצרת בהפתעה כשהיא שמה לב לג'ק לין וליאו שמכוסים בזפת ונוצות.
"היי, בובה" אורורה קוראת לה והיא מביטה בה.
"תסגרי את הפה, יכנס זבוב" היא מחייכת.
"מה... מה קרה לכם?" היא שואלת וניגשת בזהירות לג'ק.
"ג'ייסון קרה לנו" לין עונה באדישות."בואו ננקה אתכם" אורורה רוטנת וניגשת לכיור. היא מוזגת מים לקערה שהונחה על השיש ושופכת אותה על ג'ק, לין וליאו.
"תודה" ג'ק רוטן בסרקסטיות ומעיף את המים ממנו בעזרת הכוחות שלו. יחד עם המים גם כל הלכלוך עף ממנו אל הקירות של הבית.
"ג'ק! אמא שלך תכעס!" אורורה נוזפת בו כשהיא שמה לב לכך שכל הנוצות נדבקו לקירות.
לין וליאו עושים את אותו הדבר וצוחקים כשהם רואים שאורורה עומדת לאבד את העשתונות.
"אתם מנקים את זה" היא אומרת להם בעצבים וניגשת אל ליה.
"תרגיעי את ג'ק, את המפתח" היא לוחשת לה באוזן וניגשת אל עבר חדר הכביסה בכדי להביא לליאו וללין מגב ומטאטא.כעבור שעה כולם כבר יושבים על הפופים בחדר הישיבות בביתו של ג'ק צופים בסרט ואוכלים פיצה שהזמינו.
"אנחנו חייבים להחזיר להם" ג'ק אומר, "אני לא אוותר להם על זה. ממש לא."
"מה אתה כבר רוצה שנעשה?" ליאו שואל.
"אני אחשוב על משהו" ג'ק אומר."טוב, כבר מאוחר" אורורה אומרת, "אני צריכה ללכת. נראה מחר בבית ספר?" היא שואלת.
"כן" ליה מחייכת.
לין מצדיע לה בקצרה וחוזר לסרט.
אורורה טופחת על כתפו של ליאו בדרך ויוצאת מהבית, חוזרת לביתה.
YOU ARE READING
לא מהעולם הזה - רולפליי(ננטש)
Science Fictionזה רולפליי פשוט בעצם, יש לנו ארבע אקדמיות; -אקדמית השמיים -אקדמית האדמה -אקדמיית העולם התחתון -אקדמיית האוקינוס כל פרק יהיה שייך לאקדמיה אחרת, על פי הסדר שכתוב כאן. כל אחד שרוצה להירשם צריך לבחור אקדמיה ולבנות דמות. כולללם מתחילים מרמה 1 מבלי יוצא...