פרק |7|

8 1 0
                                    

ליה והיילי יושבות בפינת הישיבה שבמגרש הספורט בקצה העיר.
  הן מסתכלות באינסטגרם על עיצובים אפשריים לנשף סיום השנה בעוד חודש וחצי.
  "אפשר לעשות את זה בקונספט של דיסקו כזה, שנות ה-80 וייב" היילי אומרת.
  "כן, טוב, זה... זה רעיון" ליה מצחקקת, "נחזור אליו"
  הן ממשיכות לדבר עוד כמה דקות כשפתאום ג'ייסון ולורן מגיעים למגרש עם החבורה שלהם.
  "היי בנות, עופו אנחנו צריכים ת'שטח" אומר דארן, שחקן ההגנה של הקבוצה.
  "סתום תפה בן זונה, ככה לא מדברים לבנות" ג'ייסון נובח עליו.
  "ג'ייסון מה אתה רוצה?" ליה שואלת בעייפות.
  "למה ככה? אני בא בטוב" ג'ייסון מחייך חיוך לבבי, "אנחנו היינו שמחים שתשארו כאן, באמת, אבל אנחנו באמת צריכים את המגרש" הוא מסביר.
"ולמה שזה יהיה לנו אכפת?" ליה שואלת.
  היילי מרגישה שמישהו תוקע בה מבטים אך היא לא מעזה להסיט את מבטה מלוח הסטודנטים שבידה.
  "היילי, מתוקה, למה שאת ולורן לא תדברו בצד שניה, מה את אומרת? אני יודע שהוא רוצה" ג'ייסון מתגרה בהיילי והיא מסמיקה.
  "אין צורך, אנחנו בדיוק עוזבות" ליה מתחילה לאסוף את החפצים שלה ושל היילי.
  "חבל מאוד, איזה בזבוז" ג'ייסון אומר בקול מתבכיין והבעה מזויפת של העלבות.

ליה מושכת בידה של היילי וזאת קמה בחיפזון אך מועדת כאשר דארן שם לה רגל וגורם לה ליפול.
  היא נופלת היישר אל ידיו של לורן ומסמיקה כליל כשראשה מסתובב והיא רואה שחור.
  "דארן! ווטפאק! מה יש לך?!" ליה צועקת על דארן כשהוא מצחקק.
  "זה בסדר, היא בסדר, נכון היילי?" דארן מביט בה.
  היילי מרגישה כאילו היא עומדת להתעלף.
לורן מסמיק עד עמקי נשמתו כשליה מושכת את היילי מזרועותיו וזאת מתנדנדת.
  "אתה שואל למה אני בוחרת בבחור מאקדמיית האוקינוס במקום מאקדמיית העולם התחתון כמו שאני אמורה, נכון ג'ייסון?" היא דוחפת את חזהו של ג'ייסון מעט, ראשה בערך בגובה הכתפיים שלו, "אז בוא אני אגיד לך - כי אני מניחה שאתה קשה הבנה," היא רוגזת וגוררת גל של צחקוקים מצד הבחורים שעומדים שם שצוחקים על ג'ייסון, "בחרתי בג'ק לא כי הוא שיא העושר או הפאר, לא כי הוא משתחצן או מתחיל עם כל בחורה שהוא רואה. בחרתי בג'ק כי האופי שלו מוצא חן בעיניי. כי הוא נחמד לכולם ולא רק לבנות שיפות בעיניו, כי בניגוד אליך, לג'ק יש לב" היא מחכה כמה שניות בדממה ומסתובבת לאחור, משאירה את ג'ייסון בהלם.
  היא מושכת את ידה של היילי ועוזבת את המקום.

לא מהעולם הזה - רולפליי(ננטש)Where stories live. Discover now