İntihar Desteği Hattı. (F. PT.1) (Kötü son)

39 9 25
                                    

Ablam olmadan yapamıyordum ben, duygularım olmadan yaşayamazdım. İçimde ki ruh zaten ölmüşken, beden şeklinde yaşamanın da bir önemi yoktu.

Okulda ki bir tanıdığımdan intihar desteği hattı numarası almıştım. Numarayı aradım.

-Merhabalar, ben Almina Ayyıldız. İntihar destek hattımızın görevlisiyim, sizde mi destek istiyordunuz?

"Evet."

-Peki, adınız ve soyadınız?

"Ali Turap Bülbül."

-Hangi şehirdesiniz?

"Bursa."

-Peki, çevreniz ne durumda? Ailenizde ve akrabalar arasında yakın zamanda hayatını kaybeden biri var mı?

"Çevrem geniş değil, neredeyse yok denilecek kadar az. Ailemden ablam öldü."

-Peki, senin için uygun olabilecek intihar şekli, bileklerini kesmek olabilir.

"Teşekkürler."

-Rica ederiz.

Telefonu kapatıp derin bir nefes aldım.

Üzerime Galatasaray formamı giyip, yeni doğurmuş olan kedimi biraz sevdikten sonra, telefonumu aldım. Yakınlarıma mesaj attıktan sonra, Efe'ye mesaj atmayı değil de aramak istedim.

"Alo, Efe?"

-Efendim Ali?

"Nasılsın?"

-Eh yani, sen?

"İyiyim, seninle tanışmak güzeldi."

-Ne?

"Öylesine dedim ya, korkma. İntihar edecek değilim ya."

-Ha, korktum bir an. Size geleyim mi?

"Yok, müsait değilim."

-Peki o zaman vaktini almayayım, görüşürüz.

"Görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra bir kağıda önceden yazdığım intihar mektubunu açıp kontrol ettim. Güzel yazmışım doğrusu.

Mutfağa gidip bir bıçak aldıktan sonra, banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Lanet olsun, hem mutlu hem de üzgün olamıyorum.

Biraz durdum, kendime baktım. Göz altım siyahlamıştı, dudaklarım ise yaralarla doluydu. Çok fazla çirkin duruyordum.

Daha fazla kendimi görmek istemiyordum, elime bıçağı aldıktan sonra bileğime bastırdım.

"Allah'ım, eğer ki varsan, bütün günahlarımı affet."

Derin bir nefes aldıktan sonra bıçağı bileğime daha da sert bastırdım, acıyordu ve nefesim daralıyordu. Kendimi dizlerim üstüne bıraktım, bıçağın damarımı kestiğini hissettiğimde geri çektim, kenara bıraktım. Gözlerimi kapattıktan sonra kendimi geriye bıraktım.

Ablamın yanında, daha mutlu olacaktım.

.

.

.

.

.

Bu final değil sonra ki bölüm final gidin onu da okuyun aq

Lisztomania )|( AlEfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin