"4 Haziran 2024 Salı, saat 3 sularındayız. Öncelikle, bu bir intihar mektubudur :)
Hayatım boyunca yanımda olan annem, bende emeğin fazlaydı. Ve ben senin emeklerini boşa çıkardım. Lütfen beni sevme anne. Kendine yazık ediyorsun.
Babam dediğim şerefsiz, hiç utanmadın mı, kendi çocuğunu başkalarına satıp para almaya? Hiç mi acımadın, bu çocuk baba sevgisi görmemiş diye? Allah senin belanı versin.
Akrabalarım, hiçbirini sevmiyorum zaten. Ama tek bir sözüm var, siz bize "ahlaksız, terbiyesiz" gibi şeyler diyorsunuz, tamam -ki zaten umrumuzda değil-. Siz değil misiniz? Annemle babamın ilk ilişkiye girdikleri gün, sizde mi utanmadınız onların çarşafını göstermeye ey edepsizler?
Benim için önemli olan kişiler arasında komşularımızdan Efe, Hamza Abi ve Ayhan Amca da var.
Ayhan Amca, beni kendi çocuklarında hiç ayırmadığın için sana teşekkür ediyorum. Babam gibi oldun bana, görmediğim baba sevgisini senden gördüm ben. Allah seni çocuklarından ayırmasın.
-Ali Turap Bülbül, 4 Haziran 2024.
(Efe ve Hamza, diğer kağıdı okusunlar.)"
.
.
"4 Haziran 2024 Salı, saat 3 sularındayız. Öncelikle, bu bir intihar mektubudur :)
Hamza Abi, sen benim dert ortağım, sırdaşım, en yakın arkadaşım oldun. Öz abim gibi oldun. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Ama maalesef, ayrılma zamanı geldi abi. Belki sonra, görüşürüz.
Efe, senin bana aşık olduğunu anladım. Ama çok geç. Benim duygularım yok ki Efe, ben sana aşık olamam. Ama seni sevdiğime emin olabilirsin. Yıldızlara bak Efe, her zaman senin için orada olacağım.
-Ali Turap Bülbül, 4 Haziran 2024."
.
.
.
.
.
Of hikaye cok boktan oldu aglicm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisztomania )|( AlEf
Genç KurguLisztomania; Müzik bağımlılığının psikolojik soruna dönüştüğü hâl.