0

14 3 0
                                    


.

Sıraya kafamı koyuyorum, uyumaya çalışıyorum uyumak bana iyi gelen 2 şeyden biri diğeri ise resim çizmek. Bu sefer için uyumayı tercih etmiştim.

Yine bişeyler düşünüp beynimi yorarken uykuya dalıyordumki çat bir kağıttan top kafama çarptı öylesine buruşturulmuş değildi bizim sınıftaki birkaç aptal beden dersine doyamadığı için kendilerine top yapıp sınıfın içinde oynuyorlardı. Bu topun kafama ilk gelişi değildi defalarca kez gelmişti. Bu sefer onları affedemeyecektim. Topu aldım ve 1. kattaki sınıfımızdan öylece aşağı attım. Aptal ji... AŞAĞIDA BİRİ VARMI DİYE NEDEN BAKMIYORSUNKİ.

Aşağıda bir çocuk vardı ve ben o topu az önce onun kafasına atmıştım. Çocupum sinirini düşünürken sınıftakilerin bakışlarınıda üzerimde hissediyordum.

Bişeyler demeye çalıştım.
" N-NE BAKIYORSUNUZ BE KAÇ OLDU KAFAMA GELMESİ."

Evet normal bir insan biriyle iletişime geçerken bir cümle kurabildi diye sevinir miydi. Evet ben oldukça seviniyordum. Hep boğazım düğümlenir konuşurdum AMA BU SEFER OLMADI! Bunun heyecanıyla sırıtıyordum. Sırıtmam kısa sürdü topu kafasına attığım çocuk gelmişti çünkü. Panik olup bişey diyemezken,
"Senmi attın o topu ha? "
Diyen çocukla karşılaştım oldukça tırstım, biraz fazla sert bakıyordu sanki. Yüzümü ilk döndüğümde ve yüzümü inceledikten sonraki bakışı çok farklıydı. Teneffüs zili çaldığından bişey diyemeden arkadaşlarının sesine doğru gitti.
"Minho gel gidelim bırak ugraşma"

Adı Minho olan bu sinirli kafasına top attığım çocuk öylesine güzeldi ki yüz hatları tıpatıp çizemeyeceğim kadar mükemmeldi.

Minho

"YA AMK SALIN BENİ KIZ MIZ SEVGİLİ YOK İSTEMİYORUM BU SİNİRİMLEDE KİMSE İSTEMEZ BENİ ZATEN"
"Ya bak Minho kız harika bişey baksa baksa sana bakar o"

Evet yine hyunjin ve saçma arkadaşlarının beni biriyle yapmaya çalışma çabası başlamıştı. Ben kimseyi istemiyordum, ayrıca benim kızlara ilgi duymadığımı bile bilmiyorlar.

Saçma sapan dolanıyoruz bahçede.
"KİM ATTIYSA BU TOPU ONUN GÖTÜNE SOKUCAM"
Saçma sapan derken kafama top düşmesiyle sinirli ve kat kat sinirli bir hal almıştım. Bunu yapanı cidden çok pis edicem amk herkes bana gülüyor.

Neyseki attığı pencereden sınıfını bilebilirdim. Bu sınıf hyunjinin hoşlandığı çocuğun sınıfıydı. Hızla sınıfa doğru koştum. Tanıdık gelen yüze sordum,
"Senmi attın o topu ha?
Korkmuş bir ifadeyle bakan sincap beklemiyordum. Hayır, alay etmek için değil o pürüzsüz yanakları ve parlayan gözleriyle gerçekten sincaba benziyordu. Hayatımda bu kadar hızlı sakinleştiğimi hatırlamıyorum. Yüzüne dalıp giderken çoktan zil çalmıştı. Bu çocukla kesinlikle tekrar karşılaşmam gerekti ve bunu yapabilirdim.



Bilmiyom fic tutucakmı ama bence güzel bişey olucak inşallah flop kalmaz biraz kısa olabilir bölümler. İyi geceler çünkü gece yazdım

 İyi geceler çünkü gece yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çocuk şöyle sırıtmasana.

And You Still Don't Understand //minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin