Rozdział 7

87 5 1
                                    

Gdy dotarłam na WS, usiadłam przy stole slytherinu, pomiędzy Mattheo a Draco.

-Co macie teraz?-zapytałam.

-Ja eliksiry z gryfonami.-powiedział Mattheo.

-O to mamy razem.-oznajmiłam.

-Czyli cała nasza paczka ma razem.-powiedziała Pansy, jednocześnie z Blais'em. Zjadłam obiad i skierowałam się do wyjścia z WS. Szłam korytarzem, aż dotarłam do klasy. Weszłam do sali, a tam zastałam dwóch ślizgonów, już miałam usiąść, aż nagle zostałam przyparta do ściany. Uśmiechnęłam się na widok Mattheo. Chłopak trzymał ręce na mojej talii, gdy zapytał.

-Zostaniesz moją dziewczyną?-ja zamiast odpowiedzieć, pocałowałam go. Oboje usłyszeliśmy gwizdy i oklaski, a chwile później głos Draco.

-Wiedziałem, że będą razem.-na jego słowa, wystawiliśmy mu środkowe palce, nie przerywając pocałunku. Usłyszeliśmy kolejne otwieranie drzwi, ale po chwili krzyk.

-CO DO CHOLERY?!-po głosie rozpoznałam, że to Harry.

-Nie sądziłam, że tak szybko się dowiecie.-to była Hermiona, a właściwie jej głos.

-WIEDZIAŁAŚ?!-kolejny krzyk mojego ukochanego braciszka.

-Tak.-westchnęła przyjaciółka wybrańca.

-Co się stało Potter? Jesteś zły, bo twoja siostra dokonuje własnych wyborów?-zapytał Draco. Od kilku minut obserwowaliśmy tą kłótnię. 

-POWIEDZIAŁEM CI COŚ!-zwrócił się do mnie Harry, ja tylko wzruszyłam ramionami i znów pocałowałam Mattheo. -RIDDLE! ODWAL SIĘ OD MOJEJ SIOSTRY!-znowu krzyk.

-Zapytaj się jej, czy ona tego chce.-powiedział mój chłopak. Mój brat miał się na niego rzucić, lecz powstrzymał go rudy.

-Stary, nie warto dla takiej suki.-gdy Mattheo to usłyszał, puścił mnie, podszedł do Weasley'a i złapał za kołnierz koszuli.

-Odszczekaj to.-wycedził przez zęby Mattheo.

-Ja tylko prawdę powiedziałem.-oznajmił Ron. Widziałam, że wszyscy ślizgoni się zdenerwowali, a chłopak nie wytrzymał i walnął Ronalda z pięści w nos, a następnie wysyczał.

-Jeszcze raz tak powiedz o mojej dziewczynie, to nie będzie tak kolorowo.-oznajmił, podszedł do mnie, wziął mnie za rękę i usiedliśmy razem w ławce. Reszta lekcji minęła mi spokojnie.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 05 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Siostra Harry'ego Potter'a | Mattheo RiddleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz