III. Coapsa de drac.

29 1 3
                                    


⚠️Acest capitol conține scene cu limbaj licențios. Dacă ai sub 18 ani, citești pe propria răspundere, dar nu recomand si sub nici o forma, nu încurajez.
Conținut: acțiuni sexuale explicite.


Narrator's pov. (Pers. III)

-Chiar nu putem sa amanam chestia asta pe alta data?

-De ce am amâna? Ai semnat un contract in care scrie clar ca te pot avea ori de cate ori vreau eu.

Stand încă pe marginea patului, Jang-Mi oftează. Era clar ca totul părea sa meargă mult prea repede pentru ea, dar pentru demon era totul perfect normal.

-Okay.. atunci.. nici nu știu ce să fac.

El se ridică de pe jos, luându-i mâinile într-ale lui.

-Nu sunt eu cel mai empatic, dar voi încerca să nu îți provoc disconfort. Hai să facem asta, și îmi spui tu după cum ți s-a părut, bine?

Ea doar da din cap, neștiind ce altceva ar putea spune.

-Bun. Ridică-te.

Jang-Mi se ridică de pe pat, uitându-se cu atenție la fiecare mișcare pe care demonul o face.

-Promit.. să te tratez exact cum corpul tău cere... o chestie pe care știu sigur ca fostul tău prieten nu a luat-o în considerare.

Spune acesta, îndepărtându-i halatul cu grijă.

-Și vreau ca tu să fii relaxată... să te bucuri de fiecare secundă.. vreau să te aud dacă ai vreo cerință, sau vreo problemă. Dar sunt sigur ca nu vor exista probleme.. tu doar trebuie sa ai încredere și sa mă lași sa fac ce este nevoie.

Ea da din cap afirmativ, lăsând halatul sa cadă pe podea.

-Intinde-te in pat, te rog.

Vocea lui era una blândă, care emana într-un oarecare fel putere.
Jang-Mi se întinde în pat, după cerința lui, așteptând următorul lui pas.
Jungkook își desface câțiva nasturi de la cămașă, lăsând-o pe ea să îi vadă o mică parte din clavicula.

-Promit să te venerez atât pe tine, cât și corpul tău..

Șoptește și urcă în pat peste ea, trasându-i linia maxilarului cu degetele.
Se apleacă ușor, respirația lui caldă lovindu-i blând buzele.

-Îmi dai voie?

Vocea i se aude în încăpere, făcând-o pe fata sa își închidă ochii.

-Te rog..

-Asta voiam să aud..

Spune el și ușor își aproprie buzele de ale ei, atingându-le parcă cu frică.
O sărută lent, încercând să îi dea tot timpul din lume să se acomodeze la situație. Iar ea, surprinzător, îi răspunde, ducându-și brațele în jurul gâtului lui.
Jungkook zâmbește, arătând clar simpatia pe care o deține față de ea.
El se desprinde ușor, coborând cu sarturile pe maxilarul ei, și încet, încet mergând spre gâtul ei.

-Spune-mi dacă ceva nu se simte bine...

-Continua, te rog...

El continuă să îi sărute gâtul, coborând spre pieptul ei. Își ridică privirea, cerând permisiune pentru a îi da jos rochia.
Ea dă din cap, semn ca da, dându-i confirmarea de care el avea nevoie.

Shadowed Embrace: A Love ForbiddenWhere stories live. Discover now