IV. Nu impartasim secrete.

17 2 0
                                    


  Simțind razele soarelui invadând camera și încălzindu-mi pielea, mă trezesc ușor buimacă, clipele de aseară amestecându-se în capul meu.

Mă ridic în fund, pipăind patul în căutarea telefonului meu. Simt o ușoară durere în zona intimă ce mă face să mă întind înapoi pe spate. Privirea îmi rămâne fixată pe tavan și singurul gând pe care il am este... el. Demonul.

Încă îmi vine greu să cred ca aseară am avut una din cele mai bune partide de sex din viața mea, cu un necunoscut, care mai e și demon. Incredibil în adevaratul sens al cuvântului.

Îmi scutur capul pentru a alunga gândurile și îmi fac curaj să mă ridic, gemând ușor de durere.

-Chiar și-a pus amprenta...

Mormăi încă somnoroasă și trag halatul pe mine, mergând spre baie.

Văzându-mi reflexia în oglindă pot spune ca e prima dată în mult timp când chiar strălucesc.

-Se pare ca până la urmă mi-a prins bine.

Îmi fac rapid rutina de dimineață, făcând un duș fierbinte, încercând să elimin orice dovadă. Dar unele semne vor rămâne cu mine un timp, așa-i?

Ies din duș și până să îmi pun prosopul pe mine, îmi observ corpul în oglindă. Ceva la el ma face sa il admir tot mai mult, încă nu știu ce. Oare faptul ca cineva chiar m-a prețuit exact cat am nevoie?

-Nu fii proasta. Asta e treaba lui...

Oftez și mă usuc, mai apoi punându-mi halatul înapoi pe mine.

Mă întorc înapoi în camera mea unde observ patul care era vizibil răvășit. Momente de aseară îmi tot apar în fața ochilor, dar de fiecare dată îmi scutur capul în încercarea de a le alunga.

Îmi fac rapid patul, materialul cearceafului încă având mirosul lui. Se simțea de parcă era acolo. El chiar își face simțită prezența chiar dacă nu se află aici.

Mă întind înapoi în pat, lipsită de puteri, și aleg să îmi sun prietena să îi povestesc și ei.

Dar oare e bine?

Nu contează. Oricum el nu are de unde să știe ce fac.

Îmi găsesc într-un sfârșit telefonul și îl deschid imediat, căutând contactul prietenei mele. O apelez video și aștept să răspundă.

-Bună dimineața, rază de soare.

O întâmpin, zâmbind.

-Oh dar ce avem noi aici? Sclipești. Și nici măcar nu exagerez. Ce s-a întâmplat?

-Sunt sigură ca ești curioasă.

Chicotesc de parcă aș fii ceva adolescentă îndrăgostită, dar adevărul este ca... eu chiar mă simt bine. După multe luni.

-M-ai sunat să îmi spui sau doar să mă faci curioasă? Haide, nu mă mai fierbe.

Văzând-o atât de nerăbdătoare, încep să rad, întinzându-mă în tot patul.

-Păi pot spune ca.. am avut parte de acțiune aseară.

-Poftim? Cu cine? Te rog nu-mi spune ca a fost primul venit, primul servit,

-Oh, te rog. Tu mi-ai spus sa imi "comand" o escortă. Dar nu, nu a fost nimic de genul ăsta.

În momentul acela, am simțit de parcă nu ar trebui să deschid subiectul. De parcă ceva m-ar ține. Dar e prietena mea cea mai bună. Yun Hee trebuie să știe despre asta.

Shadowed Embrace: A Love ForbiddenWhere stories live. Discover now