Dizleri üzerine oturmuş küçük bedenin saçlarını okşadı adam gülümseyerek. Kendisine nazaran küçük olan sevgilisinin yanağına eğilerek hafifçe öptü, avuçlarını küçük yüze yaslayarak elleri arasına aldı. Gülümsemeye devam ederek sevgilisini gözlerinden öptü. Neredeyse 5 Ay'ı geçmişti sevgili olmalarının üzerinden. Bu durum küçük olan için olağanüstü olsa da büyük olan için oldukça normaldi. Küçük olan her konuda ilkini büyüğü ile yaşamıştı, bu yüzden de onun gitmesinden korkuyordu. Fakat büyük olanın öyle bir düşüncesi hiç bir zaman olmadı. Dışardan soğuk biri gibi görünse de o sevgilisine oldukça samimi yaklaşıyordu. Küçük bunun farkındaydı, büyüğü onu seviyordu. Onu mutlu eden de buydu, ve büyüğünün gitmeyeceğinin garantisiydi. Şuana kadar bir çok kez anlaşmazlık yaşasalar bile onlar her zaman günün sonunda birbirlerine döndüler.
Küçük olan bu düşüncelere dalıp gitmişken başını sevgilisinin omzuna yasladı, yavaşça derin bir nefes aldı. Ellerini büyüğünün arkasında birleştirerek parmakları ile oynadı. Düşünceleri geliştikçe gülümsemesi artıyordu. Kendini tutamayarak atladı hemen söze.
"Biliyor musun sensiz devam edecek bir hayat düşünemiyorum, ve ilk defa birinin beni sevdiğini hissediyorum. Neden bilmiyorum ama anlatamıyorum da nasıl hissettiğimi. Ne olursa olsun içimde bana duyduğun sevgiyi hissediyorum. Ve bu o kadar mutlu ediyor ki beni, hayatımı o kadar cok değiştiriyor ki.."
Büyük olan bu konuşmayı beklemiyor olacak ki kaşlarını havaya kaldırdı, hafifçe gülerek parmaklarının sevgilisinin saçlarına daldırdı. Yavaşça okşadı sarı saçları.
"İlk defa birine tereddüt etmeden kalbimi veriyorum"
Küçük sevgilisinin cevabına gülümseyerek kollarını büyüğüne sardı. Gözlerimi etrafta gezdirerek gülümsedi.
"Kendimi çekinmeden ve hiçbir eksiği olmadan açabileceğim tek kişisin. daha önce herhangi biriyle gelecek hayali kurmadım çünkü onlar bana bu güveni vermedi, kursam da onların hayal olacağını biliyordum ve kendimi üzmek istemezdim. Ama seninle kurduğum gelecek hayalleri o kadar gerçekleşecekmis gibi hissettiriyor ki bana.."
Adam gözlerini sevgilisine çevirerek sarı saçlarını okşamaya devam etti. Derin nefes alarak gözlerini etrafta gezdirdi. Sevgilisinin onun hakkında böyle düşünmesi onun taş kalbini yıkmaya yetmişti. Kendini daha fazla tutamadan içinde biriktirdiği aşk dolu düşünceleri savurdu etrafa.
"Güzel bebeğim benim benden hiç bir şey saklama. Beni düzgünce seven sevsin sadece. Beni bırakıp gitmeyeceğini bildiğim için sana takıntılı kişiliğimi göstermiyorum. Çünkü biliyorum; bir başkasına gitmeyeceğini ve seninde beni ben gibi sevdiğini. Gerekirse, zorla tutarım seni yanımda ama gitmene izin vermem. Sana seni seveceğimi söyledim, kalbimde sana karşı en ufak bir hoşlantı yokken seni sevmeye çalıştım ve şuanda tek önceliğim sensin. Pişman olmadığım tek karar buydu. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begonya
Fanfiction"Sevgi nedir bilmem ben, güzel madam." "Sevgiyi sen bilirim, efendim."