Tengri'nin anlatımı ile.
Karşımda duran bedeni omuzlarından ittirdim, yatağa yatmanı sağlayarak yanında uyuyan bebeği kucağıma aldım, çok geçmeden ağlamaya başlaması ile ne yapacağımı bilemezken biberonu alarak ağzına tıkıştırdım. Kucağımda sallayıp odada yürümeye başlayarak bir saatin ardından uyuyan bebeği beşiğe yatırdım. Üstünü örtüp emziğini de ağzına tıkıştırıp yatakta uyuyan küçüğe döndüm. Gülerek yanına yaklaşıp elimi bedeninde gezdirdim, kafamı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım. Ayaklanıp küçük bedeni kucağıma alarak odadan çıktım, alt kata inerek bodrum kapısına yaklaşıp kapıyı araladım. İçeriye girip kapıyı kapatarak alt kata indim, kucağımda ki bedeni siyaha bürünmüş yatağa yatırarak ışığı açtım. Masaya ilerleyip çekmeceden ilacı çıkararak aldığım iğneye enjekte ettim, küçüğün yanına yaklaşıp üzerine eğilerek boynuna sapladım. Kulağına eğilerek sırıttım.
"Ağlama meleğim, tamam mı? Bebeğimiz çok üzülür."
Ayaklanarak masaya geri döndüm, siyah eldivenleri elime geçirerek kravatımı çıkardım. Gömleğimin ilk iki düğmesini açarak elime aldığım sivri teli elime dolayarak yanına döndüm. Küçüğün çıplak olan bedeninde elimi gezdirerek penisine yaklaştım, elimde ki teli penisine dolayarak sana baktım. Yatağa bağlı zincirleri çekip karnına doladım, zinciri yere sabitleyerek diğerlerini indirdim. Bileklerini ve ayak bileklerini de zincirleyerek elimi bacaklarına sürtüp gülümseyerek küçüğe baktım.
"Çok güzelsin."
Sevgilimin bacaklarına eğilip ıslak öpücükler kondurdum, kasıklarına doğru yalayarak indim ve bağlanmış olan penisini öptüm. Kasıklarından göğsüne doğru dilimi sürterek göğsüne yaklaştım, sağ göğüs ucunu ağzıma alarak sertçe emip çekiştirdim. Aynısını sol göğüs ucuna yaparak boynuna ilerledim, dişlerimi sertçe boynuna geçirip kanatarak akan kanları emdim. Gülerek boynunu emmeye devam ettim, çenesini dişleyip yanağını bir kaç kez öptüm. Ayaklanıp bıçakları sıraladığım duvara ilerleyerek ellerimi cebime geçirdim, gözlerimi duvarda gezdirirken orta büyüklükte bir bıçağı elime aldım. Küçüğün bacak arasına geri dönerek deliğini aralayıp bıçağı deliğine sapladım, gözlerimi yüzüne çıkarıp gülümseyerek öpücük gönderdim. Geri çekip bir kez daha saplayarak kana bulanmış bıçağı karnına sürttüm. Bıçağı karnına bırakırken deliğine eğilerek hızlıca akan kanları emdim, dişlerimi geçirip emmeye devam ederken gözlerimin geriye kaymasını görmezden gelerek ayaklandım. Bacaklarını tutup derin nefesler alarak yatan bedene baktım.
"Sana doyamıyorum."
Küçük bedenin karnında olan bıçağı alarak üzerine çıktım, göğüs ucuna bıçağın ucunu saplayarak aynı şekilde göğsüne eğildim, emip ısırırken elimi deliğine yaslayarak okşadım. Hâlâ akan kanların elime bulaşması ile daha fazla okşarken üzerinden kalkıp elimde olan sıvıları yaladım. Dolaba ilerleyip kapağını açarak gözlerimi gezdirdim, demir kırbacı alarak şömineye yaklaştım. Cebimde olan çakmağı açıp şömineye atarak alevlenmesini sağladım, kırbacı şöminenin içine atarak bedene yöneldim. Üzerine çıkıp dudaklarına kapanarak alt dudağını dişlerim arasına aldım. Sertçe çekiştirip öperek üzerinden ayrıldım, şöminede olan kırbacı alarak yavaşça yanına yaklaştım. Kırbacı hızla karnına vurarak oluşan kızarıklık ile gülümseyerek elimi kızarıklığın üzerinde gezdirdim. Gülümseyerek kırbacı ensenden geçirip boynunu sardım, sıkıca bağlayıp kırbacı çekerken yüzünü kendime yaklaştırıp yanağını öptüm. Kırbacı açıp kenara atarak elimi cebime geçirip sigara paketinden bir sigara çıkardım, dudaklarım arasına yerleştirmeden şömineye tutarak yanmasını sağladım. Dudaklarıma yaslayıp içime çekerken havaya doğru üfledim, başımı sana çevirip yanına yaklaşarak elimde ki sigarayı boynuna bastırdım, rastgele yerlerine bastırarak tekrardan içime çektim. Penisine yaklaşıp penisine bastırıp söndürdüm. Şöminenin içine fırlatarak cam olan dolaba yöneldim, zincirli olduğunu fark edince kaşlarımı çatarak olduğum yerde cebellendim. Yumruğumu geçirip camın kırılmasını sağlayarak içinde duran içkilerden birini elime aldım, kapağını açıp başıma dikerek yarısına kadar içtim. Gözlerimin kararması ile kafamı eğip gözlerimi kapatarak kafamı salladım, kendime geldiğimde yatakta duran bıçağı alıp dudağıma sürterek üzerinde duran kurumuş kanları emdim. Bacaklarına yaklaşıp bıçağı rastgele yerlerine sürtüp çizik izleri bırakarak çizdiğim yerlere eğilerek öpücükler kondurdum. Gözlerimi küçük bedene çevirerek sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begonya
Fanfiction"Sevgi nedir bilmem ben, güzel madam." "Sevgiyi sen bilirim, efendim."