Draco szemszöge🫶🏼
Újra vissza kellett jönnöm ebbe a koszfészekbe... El se hiszem, hogy apám eröltette azt, hogy újra járjak ide. Attól még, hogy Piton az új szeretője nem lesz jó ez az iskola.
Erre a gondolatra felnéztem a tanári asztalhoz. Piton épp Alastor Mordorral nézett rám és mosolyogtak, majd Alastor megveregette Piton vállát. Elkaptam a tekintetem és megláttam Harryt ahogy beszélget a barátaival. Az az idóta vörös Ron mindig olyan bosszantóan közel ül hozzá. Hirtelen rámnézett Harry, ezért villantottam egy félmosolyt és rákacsintottam.
-Hé Malfoy! Mizu apáddal meg a szeretőjével? -kérdezte Blasie
-Tényleg, apád jobban szereti hátulról? -nevetett Monstro
Rácsaptam az asztalra és felálltam. Könnybe lábadt a szemem, mert még én se tudtam elfogadni ezt a tényt.
-Csak irigy vagy mert apádnak gyógyszerrel se áll fel -sarkon fordultam és kifutottam a teremből. Kint egy oszlopnak döltem és kicsordult egy könnycsepp a szememből. A semmiből felbukkant Potter és elém állt aggódó tekintettel. Nem akartam, hogy lásson sírni ezért el akartam futni de megfogta a karom viszont mikor sírok mindig izzad a karom ezért kicsúsztam a kezei közül. Befutottam a wcbe és becsaptam az ajtót. Hallottam ahogy belép valaki az ajtón... biztos Harry az.
-Már megint a faszomat akarod nézni mint ahogy a vonaton? -kérdeztem dühösen
-Mivan haver? -kérdezte egy idegen reszelős férfi hang. Inkább csendbe maradtam mikor rájöttem, hogy ez nem Harry.
Kicsit később megint bejött valaki és bekopogott a másik emberhez.
-Figyelj... szeretnél róla beszélni? Én itt vagyok neked -mondta Harry -rám bármikor számíthatsz
-Teso csak szarni akarok -mondta ingerülten az idegen
-Itt vagyok -szólaltam meg elhaló hangon. Ekkor benyitott Harry és letörölte a könnyeim egy wc papír darabbal.
-Mondd el mi bánt -nézett rám nagy szemekkel. Ekkor a túl oldalról az idegen sóhajtott egyet és elkezdett nyöszörögni az erölködéstől
-Csak apámról kiderült, hogy meleg és ezzel basztatnak a fiúk -szipogtam
-Ugyan már Draco... erre inkább legyél büszke -mondta kedvesen és megbökte az orromat, erre elmosolyodtam és jobb kedvem lett hirtelen.
-Köszönöm Harry -suttogtam közel hajolva hozzá. Ekkor a túloldalt valami csobbant a wcben amit egy nagy nyögés követett. Lehúzta a túloldalt a wct az idegen majd kijött a fülkéből és ránk meredt.
-Mit kukucskálsz kakimaki? -förmedtem rá ingerülten. A csávó elfordult és oda ment a csaphoz kezet mosni. Én szépen lassan mögé sétáltam és a tükörből néztem őt. Mikor megpillantott a tükörben megijedt és elejtette a szappant. Amikor lehajolt érte megfogtam a tarkóját és közel hajoltam a füléhez és belesuttogtam fenyegetően:
-Ha bárkinek is mesélni mersz erről... csúnyán megkeserülöd -nyakánál fogva odébb löktem és kisétáltam a wcből.
Később a szobámban ültem és a történteken gondolkoztam, amikor kinyílt az ajtó. A küszöbön megpillantottam azt a bamba embert aki a wcben mellettünk kábelt fektetett.
-Te vagy az új szobatársam? -kérdezte a pali
-Mit gondolsz miért ülök itt, kakimaki? -kérdeztem tőle gúnyosan
-Nyugi már teso, engem nem zavarnak a melegek -mondta majd levette a füle mögül a füves cigit és beleszívott. -kérsz egy szippantást főnök? -odasietett elém és az arcom előtt elkezdte lóbálni a gandzsát.
-Ah most nem -mondtam durcisan és befordultam a fal felé. Hirtelen elragadott az álom világ. Az álmomban Harryvel voltam egy unikornis hátán és a Roxfort felett repkedtünk.
To be countinued...✨️🧚♀️✨️
YOU ARE READING
Váratlan fordulat ♥︎DRARRY♥︎
Fanfiction☆Drarry fanfickó☆ Harry visszatér utolsó évére Roxfortba ám arra nem számít, hogy kivel találkozik ott újra. Először mérges, hogy az áruló Draco Malfoyt visszaengedték az iskolába de a gyűlelete idővel forró szenvedéllyé változik át. Draco kétes ér...