Harry szemszöge🫶
Reggel arra ébredtem, hogy Hedvig rikácsol. Kikeltem az ágyból, megfogtam a lábánál és kibasztam az ablakon. Nem igaz, hogy aludni sem hagy.
Ránéztem az órára és rájöttem, hogy csak 10 percem van elkészülni. Gyorsan felkaptam a pókemberes alsógatyám és a turis outfitem. Elkezdtem bepakolni a bőröndömbe is. A tavalyi rohadt kajákat kivágtam az ablakon. Majd elkezdtem bedobálni a ruháim és könyveim. Megütögettem a tetejét a bőröndnek de ez sem működött, szóval ráültem és úgy húztam be a cipzárt.
Lerohantam a táskámmal, ki az utcára Hedviget felkaptam a földről és bepattantam Ron fasza kocsijába.
-mi ez a galamb nálad, Harry? -kérdezte Ron Hedvigre mutatva
-Hedvig a neve -mondtam szomorkásan, a baglyomra gondolva
-ne már, hogy így hívod ezt a koszos galambot
-most miért bántod? -kérdeztem könyes szemekkel
-nem bántom én, csak... ahh mindegy - sóhajtott nagyot Ron miközben megrázta a fejét. Az út többi része csendben telt. Sajnos Ron nem meri újra megkockáztatni, hogy kocsival menjünk suliba ezért a 9 és 3/4 vágány falának imátkozva futottam neki nehogy újra zárva legyen. Átérve elém tárult a peron a nagy diák sereggel együtt. Előre haladtunk Ronnal amikor megláttam a csapzott hajú Hermionét.
Ron oda sietett kedveséhez és egy nagy nyálas, cuppanós, gusztustalan nyelves csókot adtak egymásnak. Ekkor inkább elnéztem és megpillantottam Draco Malfoyt. A gyönyörű szinte fehér hajára rásütött a nap amitől úgy ragyogott mint az arany. Az állkapcsa olyan éles volt mint a kés. Kék szemei úgy ragyogtak mint a zafír a nap sugarában.
Hirtelen rám pillantott amitől elpirultam és elfordultam gyorsan. Ekkor láttam, hogy Ronék végeztek és elindultak a vonat felé. Én is felkaptam a Hello Kittys bőröndömet és elindultam utánnuk. A vonatra felszállva egyből egy üres fülke után kezdtünk kutatni. Hosszas keresés után találtunk egy üres kabint ahova be is pakoltunk. Mikor már elindult a vonat, akkor vettem észre, hogy az ablakra van száradva egy XL-es óvszer. Elkapott a hányinger és kifutottam a wc-re. Mire kiértem már elmult az érzés viszont ha már itt voltam gondoltam csövelek egyet.
Bementem a cozy vonatos wc-be. Megcsapott Draco erős parfüme. Ekkor megláttam ahogy a piszoárnál ott áll Ő. Közvetlen mellette lévőhöz mentem, hogy megleshessem a dorongot. Az igazat megvallva elég jól nézett ki. Miközben Draco morgolódott, hogy pont mellé állok amikor a többi is üres volt elő kaptam a lompost és elkezdtem locsolni. Néztem Draco hosszú, vaskos egyszeműjét, majd észre vettem, hogy már nem is kell tartanom a pömpölőmet, megáll magától is. Gondoltam menőzök szóval a két kezem hátra raktam a tarkómra és megnyújtóztam.
Hirtelen befékezett a vonat én meg ráestem Dracora. A rudaink össze értek, ettől elpirultam. Malfoy lélegzet visszafogva nézett. Nem birtam tovább. Felpattantam és kifutottam. Miközben rohantam vissza tömködtem a kincsem.
Mikor vissza értem a fülkébe láttam, hogy Ron az óvszert az ablakról felhúzta a fejére. Úgy nézett ki mint egy teletubbie, a kobakja tetején ott volt a maradék óvszer rész amit Hermione épp erőssen markolt és próbálta lehúzni. Én elkezdtem röhögni amitől összeestem és a földön fetrengtem. Ekkor benyitott a büfés a kis kocsijával.
-fiam húzd fel a sliccedet mert kilátszik a szőr -szólt nekem amire abba hagytam a nevetést és megköszörültem a torkom miközben megtettem amire kért.
Erre elkezdett röhögni Ron de nem volt levegő a gumi alatt amitől elkezdett fuldokolni. Hirtelen kifújta minden levegőjét amit benttartott eddig. Ettől egy kisebb buborék keletkezett az orra és a szája közötti részen, majd gyorsan vissza szívta a levegőt.
Végül sikerült letépni a fejéről. Ezután Ron félrenyelt, Hermione pedig izomból verte a hátát, hogy jobban legyen.
Ekkor megérkezett a vonat Roxforthoz. Felsétáltunk a sulihoz, mikor beértünk leültünk a griffendél asztalához és megkezdődött a beosztási ceremónia. Ekkor körülnéztem és megpillantottam a szőke barbie babát. Már eleve rám nézett amitől elpirultam. Megnyalta a száját és rámkacsintott, lányos zavaromban el kellett pillantsak. Mikor vissza néztem már a barátaival beszélt😔😕🙁☹️ biztos rólam beszél nekik (delulu solulu)
To be continued🤫
☆☆☆
ESTÁS LEYENDO
Váratlan fordulat ♥︎DRARRY♥︎
Fanfic☆Drarry fanfickó☆ Harry visszatér utolsó évére Roxfortba ám arra nem számít, hogy kivel találkozik ott újra. Először mérges, hogy az áruló Draco Malfoyt visszaengedték az iskolába de a gyűlelete idővel forró szenvedéllyé változik át. Draco kétes ér...