Defne Kumsal- Merhaba arkadaşlar! Ben Defne Kumsal... 18 yaşındayım ve Üniversite'de okuyorum... Yaşıma bakmayarak çok olgun bir genç kızım... Beni bu kadar olgun yapan şey ise hayatımda ki Yaşadığım zorlu anlar oldu... Hayatta iyiyle kötüyü ayıra bilen bir insanım... Bu hayat bana kime güneceğimi ve kime güvenemeyeceğimi çok güzel bir şekilde öğretti... İstedim ki, bu Hayatımı sizinle paylaşayım,ona göre elime kalemi aldım ve bu boş beyaz kağıt parçasını anılarımızla doldurmaya başladım...
Nihal Kaya - Selam kankalar ben Nihal! 18 yaşındayım ve Üniversite'de okuyorum... Benim çocukluktan beri hayallerim vardı ve hayallerimi gerçekleştirmek için hayatımdaki Herşeyden vazgeçtim... Üniversiteyi kazanmak için çok çaba sarf ettim... Bütün Hayatımı geride bırakarak yeni bir hayata başladım ve ilk hayalimi gerçekleştirdim!...
Duygu Soyhan- Arkadaşlar ben direk konuya dalıyorum çünkü diğer iki çenesi kapanmaz kankaların herşeyi Özet olarak geçti... Biz üç arkadaş bütün hayatımızı,acılarımızı,pişmanlıklarımızı, ve yaşadıklarımızı birbirimize anlatırız hep... Ben pek Konuşmayı sevmem o Yüzden kısa kesicem... Bu iki kız benim hayatımın bir parçası ve ben onları Canımdan çok seviyorum...
Tanıtım son...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Gidiyorsun#Wattys2015
ChickLitÜç tane üniversiteli Kızın gerçek hayatını anlatılıyor bu hikayede.