Üniversitede ilk tanışma

287 17 5
                                    

Defnenin Ağzından
Yaptığımız her yanlış bize kendimizle ilgili yeni birşey öğretiyor...
Yola çıkarken,doğru olduğuna inandığım,
Uğruna her şeyi Göze aldığımız Şeyler o kadar yitiriyor ki anlamını...
Tekrar hayata döndüğümüzde,
Yeni bir şans istiyoruz.
Yeni bir şans...
Ikinci bir şans...
Bazen o şansı değerlendiriyoruz,
Bazen de...
Ellerimizin arasından kayıp gitmesine izin veriyoruz!...
İşte o hayalini kurduğum üniversite tam karşımdaydı...Yavaş adımlarla içeri ilerlerken kalbi ağzımda atıyordu sanki... Hani şu bayramlarda büyüklerimiz bize para verirken seviniriz ya, o zaman kalbiniz nasıl ağzınızda atıyorsa bende şuan o durumdayım...Ama içimde adını koyamadığını bir korku vardı... Çünkü bu Üniversite'de Başıma neler geleceği hakkında hiçbir fikrim yoktu... İçeriye girdikten sonra nöbetçi Öğrenciden sınıfımı sordum ve yavaş adımlarla ilerleyerek içeriye girdim... Oha!.. İçeride bir Sürü öğrenci vardı... Bu kadarını da beklemiyordum açıkcası...bir süre sonra herkes Yavaşça bir birini tanımaya başladı...Böylelikle arkadaşlık bağlarımız Başlamış oldu... Yeni arkadaşlar edindim ve gerçekten hepsiyle çok iyi anlaştım... Fakat Sınıfta sadece 5 kişiyle arkadaşlık bağlarım daha güçlüydü... Bu beş birbirinden güzel arkadaşlarımı sizinlede tanıştırmak istedim...
Nihal Kaya
Benim en yakın ve biricik arkadaşım... Ben onu ruh ikizim olarak adlandırıyorum... Farklı farklı Şehirlerde yaşamamıza rağmen sanki yıllardır birlikte yaşıyorduk çünkü hayatlarımız tıpa tıp aynıydı sanki... Yani o benim arkadaşım değil arkadaştan da öte o benim kardeşim...
Duygu Soyhan
Benim en iyi güzeller Güzeli arkadaşım... Aslında ben onunla daha önceden tanışıyor muyum ama üniversiteye gelmeden önce hatırlamıyordum... Sınıfta onu görünce şok oldum diye bilirdim... Üniversite'den önce bu kızla hiçbir şekilde bir arkadaşlık bağı kurmamıştım... Ama şimdi gerçekten yanıldığımı görüyorum... O gerçekten çok iyi bir Kızmış ve ben önceden onla arkadaş olmadığım için çok pişman olmuştum... Şimdi bu kız benim en yakın arkadaşım...
Barış Kılıç
Benim en iyi kankam... Gerçekten tanıdığım en temiz kalpli insanlardan biri... Benim ne zaman Yardıma ihtiyacım olsa yada başım bir belaya karışsa iki eli kanda bile olsa bana yardım eder... Insanlar böyle harika arkadaşları olması gerçekten çok büyük bir şans... Insan böyle durumlarda kendini hiç yalnız hissetmiyor...
Uğur Pektaş
Bu kankamı gerçekten çok geç tanıdım... Ama tanıdığıma hiç pişman olmadım... Ben hayatımda hiç bu kadar dürüst,dobra bir insan tanımadım... O gerçekten çok iyi bir insan... Arkadaşı için gerekirse canını vere bilecek bir insan... Onun Küçük'ten beri bir hayali var... Teğmen olmak istiyor ve bu hayalini gerçekleştirmek için hayatındaki Herşeyden ama Herşeyden vazgeçe bilir... Onun için şehit olmak kutsal bir görevdir...
Ali Akpınar
Bu Çocuktan hiç mi hiç haz etmiyorum... Bana göre çok soğuk bir tip... Çocuğu görünce bile beynim "uzak dur" sinyali veriyor... Ama Arkadaşlarım onun iyi bir insan OLDUĞUNU düşünüyorlar... Ama nedense ben hiç öyle düşünmüyorum... Sebebini ise size daha sonraki bölümlerde açıklayacağım...
Ve işte Arkadaşlarım hakkında bu kadar

Sen Gidiyorsun#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin