Doğum Gunu

101 7 0
                                    

Kaç saatdir böyle kaldığımızı bilmiyordum ama sanki gördüklerimiz karşısında donmuştuk hiç birimiz yerimizden kıpırdamıyorduk bile.Sonunda bu sessızlıyı Nihal bozdu:

Nihal:o yemeye gitmek yanlış fikirdi.Keşke hiç gitmeseydik.Böyle yaparak onu daha çok sinirlendırdık.Şimdi neler yapıcak.Belkide ailemizden birileri onun elinde bız nasıl böyle hata yaptık ya.....(((

Defne:Kızım o sadece bizim gözümüzü korkutuyor hiç bir şey yapamaz.Huzurumuzu kaçırmak ıstıyor o kadar.Bence boş verelım.Bu gün çok güzel bir gün geçirdik  tadını çıkaralım gidip güzelce bir uyku uyuyalım.Malum yarın okul bizi bekliyor.Ömer hoca gelemedigimiz için hesap sorucak bizden.Onun karşısına bitkin çıkmak istemiyorum...

Duygu:Defne haklı o pıskopat tehdit etmekten başqa bir şey yapamaz.Hadi gidip uyuyalım ama önce şu duvarları temızlememiz lazım erkekler görürse hiç iyi olmaz....

Duvarı temizleyip bitirdikden sonra duş alıp pijamalarımızı geçirib kendimizi uykunun kollarına bıraktık.Sabah alarmın sesine uyandık.Ya bu her sabah çalmasa olmazmı ya.Nihal:Defne hadi kalk mızmızlanma geç kalıcaz.Tamam ya kalkıyorum...

Sınıfa girdiğimizde her kes dün neden gelemedigimizi sordu.Bu ınsanlarda nasıl meraklı böyle şeylere size ne lan gelmek istemedik o kadar size hesap mı vericez tabi bunları içimden söyledim..))Nihal benim sinirlendiğimi anladı hemen lafa atladı:Ya şey arkadaşlar bız dün kendimizi pek iyi hiss etmiyorduk o yüzden gelemedik.Geçip yerlerimize oturduk.İlk ders Ömer hocanın dersi idi.Şimdi onun dırdırını çekicektik.Hah şu sırada Ömer hoca geldi.İTİ AN ÇOMAGI HAZIRLA BOWUNA DEMEMİŞLER...

Tam da düşündüğüm gibi sınıfa girince üçümüzüde ayaga kaldırdı.

ÖMER hoca:Kızlar dün neden derste degildiniz sizi ailelerinize şikayet edicem ne okula geliyorsunuz ne doğru dürüst ders çalışıyorsunuz.

Defne:Bu hoca ne söylüyor böyle ya sınıfta bizim kadar çalışkan talabemi var.

Ömer hoca:ama önce cezanızı vereyim.

Defne:Hoca yapma ya ne cezası???

Ömer hoca: dersi tek ayak üstünde dinleyeceksiniz...!!!!

Defne:hocam burası okul degil üniversite yapmayın hocam böyle cezamı olur???

ÖMER hoca: geçin dedim çok konuşmayın.

Sonunda bu işgence bitmişti artık ayaklarımı hiss etmiyordum.Ugur şu sırada yanımıza geldi Kızlar çok agrıyormu?eh işte hadi kantine inelim diye Duygu söyledi.Kantinden döndükden sonra diger derslerdede zar zor oturduk.Nihayet zil çaldı artık eve gidiyorduk.Çok yorucu bir gündü hemen eve gidip uyumak ıstiyorduk.Erkekler bizi eve bıraktıkdan sonra kendileri yine işi gidiyorlardı.Eve girdiğimizde hemen bir şeyler atıştırıb yataklara koyulduk.

Nihal:kızlar 2 gün sonra Ugurun doğum günü ne yapalım.

Defne:kızım bunu daha önceden neden söylemiyorsun???

Nihal:baksana ne kadar olay oldu kafamı kaldı bende.

Defne:tamam yarın Barışla konuşup bir şeyler yaparız.Şimdi uyuyalım.

Sabah yine alarmın sesine uyandık ve okula geçtık.Okula geçtigimizde hemen Barışa bir mesaj atdım.
Uguru bir yere gönder hemen yanımıza gel diye...

Yazmamla Barışın gelmesi aynı anda oldu.Kızlar noldu beni neden apar topar çagırdınız?
+Yarın Uğurun doğum günü ne yapıcaz??
-Hah bu muydu ben her şeyi düşündüm.Sız merak etmeyin.
+Nasıl?
-Güzel bir mekan ayarladım.tüm her kesi davet ettim.pastası da hazır.Ama Uğura hiç bir şey söylemedim.Ona surpriz olucak.
+Ay Barış çok iyi düşünmüşsün.Çok güzel olucak....

Duygu: kızlar biz ne giycez gidip kendimize elbise almamız lazım okul çıkışı gidelimmi??

Nihal:tamam güzel olur gidelim.

Okul çıkışı alış veriş merkezine gitdik.Bir mağazaya girdik burda çok güzel elbiseler vardı duygu kırmızı bir elbise begendi nihal siyahlı krem rengi bir elbise begendi bende eteklerinde küçük küçük çiçekler olan bır elbise begendim.üçümüzde kabine girdik.aynanın karşısına geçtigimizde çok güzel görünüyordük elbiselerin parasını da ödedikden sonra eve döndük....

DOĞUM GÜNÜ

Bu gün pazardı tatil günümüz.Hepimiz evdeydik.Akşama hazırlanıyorduk.Ama Uğura hiç bir şey belli etmemiştik.Uğur unuttuğumuzu sanmıştı.Şu sırada Uğur yanıma geldi.
+Defne ne yapıyorsun?
-Hiç bir şey öylece oturuyorum ne yapıcam.Çok sıkıcı bir gün.
+Ya Defne bügün ne günü?
-Uğur sıradan bir gün işte ne olucak?
+Yok hayır unuttuğun bir şey varmı?
- Hayır yok neden sordun?
+ Hiç öylesine...

İçimden o sırada nasıl kahkaha atıp gülmek geliyor anlatamam.Çünkü aynı soruları Uğur evde her kese sormuştu.Her keste aynı cevabı vermişti.

Uğur:ya şu işe bak hiç bir arkadaşım doğum günüm olduğunu bilmiyor.Sevgilim bile bilemedi ya.Ya bir kişi bile hatırlamazmı.Neyse canları sagolsun.

Uğur dışarı çıkacağını söyledi.Bizde o gitdikden sonra hazırlanmaga başladık.Hepimiz elbiselerimizi giydik.Üçümüzde süper olmuştuk.Cok şükür çocuklar bizim elbiselere karışmıyorlardı.istediğimizi giye biliyorduk.

Sonunda vakit geldiğinde mekana gitdik.Uğura bir numara yapıcaktık.Hemen Uğuru aradım.
Uğur biz bir bara gitmiştik hepimiz eve döndük ama Nihal hayla dönmedi onu getire bilirmisin?Tamam ben hall ederim.

Çocuklar Uğur geliyor her kes yerine gecsin.İşıkları falan kapattık.Uğurun  mekana geldigini gördük.Tabi işıkların kapanmış olması tedirgin etdi onu.Şu sırada Barış işıkları açtı bizde iyiki doğdun Uğur diye şarkı söyledik.

Uğur:demek beni kandırdınız ha unuttuğunuzu sanmıştım sağolun çok mutlu oldum.

Harbidende çok güzel parti yapmıştık.Barış pastayı getirdi.Uğur tam mumları söndürecekken hepimiz resmen bağırdık bir dilek tut diye.Tamam tutdum ve mumları söndürdü.Her kes dans ediyor,gülüp,eglenıyorlardı.

Sonunda parti bitmişti neyse ki bir aksilik çıkmamıştı.Her şey çok güzel olmuştu hepımız evlerimize dağıldık.Eve döndüğümüzde Uğur arkadaşlar teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz.Nihal uğur dilek tutduğunda ne diledin sizinle hep beraber mutlu olmagı....

Nihal inşallah deyib Uğura sımsıkı sarıldı.tabı Uğur da ona.

Barış arkadaşlar hadi artık yatalım iyi geceler.Size de iyi geceler.
Bizde kızlarla odamıza geçtik.Tam aynanın karşısına geçicekdikki yine bir yazı vardı....

DEMEK BENİ UMURSAMIYORSUNUZ HA BU SİZİN YAPTIĞINIZ SON PARTİ OLUCAK SİZİ PİŞMAN EDİCEM.BENİ UMURSAMAMAK NEYMİŞ SİZE GÖSTERİCEM......
ZAROK

Bolum sonu

Sen Gidiyorsun#Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin