Nefes borum artik yavas yavas tikaniyor. Dayanamiyor bu dondurucu soguklarin sıcaklığına. Artık yavaş yavaş sona geliyoruz. Bir katil, bir kadının parmak uçlarından ka
lbine kadar ölüyor. Ve sahte sevişmeleri koynunda besliyor. Nefret duyuyor nefes aldığı her sokaktan ve Yüzüne tüküre tüküre esiyor rüzgar. Elini attığı her ciçek acan toprak bir anda bataklık oluyor. Bir katil bir bedende daha ölüyor hemde bu sefer öldürmeyerek. Rüyalarda sevistiği kadini bu gece kalbinde öldürüyor. Eminim ki bu gece bitmisken katilde coktan ölmüs olucak. Insan hic kendi kendinin katili olur mu? bak iste olucak. Geriye bu duygulardan ne kalıcak peki. Biraz hüzün mü? Yoksa bi kac hatira mi? Ya da bi kaç kere fotoğraf? Anlamıyorsunuz belki ama katil icindekileri yaşatmak icin kendini öldürüyor. Sacma değil mi duygular değisiyor , insanlar değisiyor ama insan sadece bir kere cinayet isleyebiliyor. Peki bu sefer bucagin tersi etimi kesicek kadar keskin mi? Ya da bir kadinin sözleri bucaktan daha mi keskin. Saat kac marian? Iste seni bu gece bu cinayet maalinde bu semtte bu sehirde bu pislik bataklikta öldürüyorum. Bu nasıl birsey peki Aklımdan ciksan bacadan girecek kadar cesur musun? Kalbimi sokseler hala tasicak kadar kâfi mi yoksa? Yavas yavas ölüyorsun marian. Bir katil seni parmak uclarindan kalbine kadar öldürüyor. Ve şimdi hic bilmedigim bi sonsuzlugun icine gidiyorum. Ne var neyle karsilasicagimi bilmeden. Belki de önüme masallardaki minik periler cikicak, belkide cehennemin en kötü bekcileri. Olsun en azindan sen olmuycaksin artik. Ve ben ruya görmüycem, yüzünü canlandirim sana orda dokunmayacağım ve sen artik atmayan kalbimin icinde bile olmucaksin. Dedim ya katil son kanini akitti artik bir katil parmak uclarindan kkalbine kadar seni olduruyor. Hoşcakal marian.Biliyorum kitap cok kısa ama yenisini yazıcam artik bu burda kalsin yorumlariniz benim icin onemlii yorum yaparsaniz sevinirriimm :))