Μεταμόρφωση

3 2 1
                                    

Ο Τζέιμς καθόταν είδη στο τραπέζι δεν τους κοίταξε όταν μπήκαν στην τραπεζαρία.
Λίλι : τι κάνει αυτός εδώ συνήθως έρχεται πιο αργά από όλους.
Λούπιν : δεν ξέρω πάω να του μιλήσω.
Ο Λούπιν κάθισε δίπλα στον Τζέιμς.
Λούπιν : τι έγινε γιατί είσαι εδώ τόσο νωρίς και γιατί έλειπες μια εβδομάδα!
Ο Τζέιμς του είπε πως θέλει να αλλάξει γιατί του αρέσει η Λίλι!
Τζέιμς : θα με βοηθείσεις?
Λούπιν : φυσικά!
Ο Λούπιν μάζεψε την YN τον Σείριο και τον Πίτερ αλλά όχι τον Σέβερους γιατί του αρέσει η Λίλι.
Ο Λούπιν τους εξήγησε
Σείριος : τι θα κάνουμε? Ο! Θα φάνε μακαρόνια και θα πάρουνε το ίδιο μακαρόνι και...
Λούπιν : καλά καλά ξέρω που το πας και φυσικά και δεν είναι καλή ιδέα! Ααααααα! Το βρήκα!
Την επόμενη μέρα!
Ο Σείριος ρίχνει νερό στις σκάλες η Λίλι έρχεται γλιστράει και πέφτει πάνω στον Τζέιμς.
Τζέιμς : είσαι καλά?
Λίλι : ναι ε... Ευχαριστώ.
Τζέιμς : θέλεις να πάμε βόλτα στην λίμνη?
Λίλι : το μάθημα?
Τζέιμς : ε... Μια κοπάνα δεν βλάπτει!
Λίλι : καλά.
Πήγανε να αλλάξουν για το "ραντεβού"
Ρούχα :

Όταν φτάσανε στην λίμνη κάτσανε κάτω και μιλήσανε για τα ενδιαφέροντα τους και στο τέλος φιλίθηκαν

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Όταν φτάσανε στην λίμνη κάτσανε κάτω και μιλήσανε για τα ενδιαφέροντα τους και στο τέλος φιλίθηκαν. Μετά από αυτό τα φτιάξανε! Ο Σέβερους ήταν απόμακρος πλέον ενώ ο Σείριος και ο Πίτερ έχουν μπει πια στην παρέα. Η YN πάντα ήταν δίπλα στον Λούπιν σε κάθε πανσέληνο. Έτσι η ζωή τους κίλυσε ήρεμα εκτός από του Σέβερους. Γινόταν όλο και πιο πολύ ψυχρός και απόμακρος. Στο τέλος έμεινε μόνος. Η Λίλι δεν σταματάτε ποτέ να τον θεωρεί κολλητό της μέχρι που παίθανε.
ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ Η ΙΣΤΟΡΊΑ!
ΤΕΛΟΣ!

🎉 Kamu telah selesai membaca Δυπλή Ιστορία Αγάπης Στο Χάρι Πότερ! 🎉
Δυπλή Ιστορία Αγάπης Στο Χάρι Πότερ! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang