Derslerle pek aram olduğu söylenemezdi. Aşka zaten inanmıyordum. Partilere falanda gitmezdim sadece bi kaç kere takıldığım barlar vardı. Bu akşam burcunun zoruyla bi partiye katılcam. Hiçte istekli değilim aslında ama artık biraz arkadaşa ihtiyacım var.
2 SAAT SONRA
-ya kızlar ya olmadı bu ben yine kendim olmak istiyorum.-ya masal niye böyle yapıyosun ki çok güzel oldun bak
-offffffff bi daha sizin aklınıza uymayacam
(Üzerimde kısa mini siyah bir elbise var, elbise üstüme tamamen yapışık ve dantelli, altımdada siyah platformlar. Bu üzerimdekiler zaten hiçte rahat değil.
Anneme de yalan sòyledim burcunun doğum günü sadece kızlar olacak evden dışarı çıkmayacağız diye. Aman neyse boşver ben anneme ara sıra yalan sòylerdim zaten amannn)Partiyr gittik bile
-oha lan kızlara bak onuda giyinmeselerdi bari keşke erkek oldaydım hihiBen böyle kendi kendime konuşurkene bi çocukla çarpıştık
-yavaş be önüne bak
-asıl sen önüne bak küçük kız
(Küçük kızmı bana küçük kız dedi inanamıyorum ama ben sana gösteririm gününü)
Ani bi hareket yapıp tam suratının ortasına yumruk atacakken beni kolumdan tuttu ve duvara yasladı bi an öpecek zannettim ama sadece "uslu dur küçük kız" dedi ve yanımdan gitti. Ilk defa bi erkeğe karşı bişeyler hissettim koyu kahve gözleri vardı uzun boyu o havalı saçları ve inanılmaz kokusu beni benden almıştı. Ne diyom ben ya kendine gel kızım kendine.
Kızlarla vedelaşıp evimin yolunu tuttum çok sıkılmıştım dışarısı çok soğuktu ve ben mini elbisemle dışardaydım lanet olsun!! Karşıdan iki tane apaçi tipli erkek gülerek yanıma doğru yaklaştılar ben çığlık atıp kaçamadan üstüme atladılar...