hikmet abi gelmiş "buyur abi " dedim "arda oğlum geçen gün davette bir misafirim zeynep e birşey söyledide galiba morali bozuldu ben bi onu göreyim "dedi "buyur abi tabiki. geç içeri ortasındaydı uyuyor ama kalkar şimdi " dedim "tamam oğlum sağol " kafamı salladım ve hikmet abi yukarı çıktı.
ZEYNEP'TEN
Gözlerimi açtığımda evdeydim kapı çaldı "gel" dedim hikmet abi gelmişti " nasılsın kızım " dedi ve yanımdaki koltuğa oturdu "iyi gibiyim abi " ne ara hikmet abiye söylemişlerdi "hastamısın" evet anlamında kafamı. salladım " kızım davette olanlar için kusura bakma " dedi hikmet abiye dönüp "sorun değil abi " dedim. "abi ben seninle birşey konuşacağım. " dedim "tabii kızım ne konuşacaksın " direkt konuya giricem zaten "abi benim ailem gerçek ailem değillermiş yani bizimkiler bunu biliyor ama benden saklıyorlarmış " hikmet abi şok olmuş bir şekilde bana bakıp, "nasıl yani " dedi haklı adam hikmet abiye söylememin nedeni o hemşireyi ve olayın aslını öğrenmek için yardım isteyecektim, "şimdi şöyle beni okuldan aldın ya yanına geldiğim gün ben o gün eve geldim ve bizimkiler gelmemişti benimde telefonumun şarjı yoktu defnenin çekmecesinden almak için odasına gittim çekmecede bir mektup ve içinde birkaç kağıt vardı mektupta şöyle yazıyordu (mektupta yazanı söyler). sonra diğer kağıtlarda ise evlatlık alma belgesi falan vardı. senden isteğim abi bu işin aslını öğrenirmisin melda doktoru falan gerçek ailemi " dedim hikmet abi cidden çok şaşırmıştı haklı bende olsam bende şaşırırdım "tamam kızım ben hallederim sen canını sıkmasa niye sana söylemediler ki? " işte onu bende bilmiyorum abicim "bilmiyorum abi " dedim sonra" peki ne zaman onlara bildiğini söyleyeceksin " dedi " bir planım var bugün ondan sonra " tamam anlamında kafasını salladı, ve kapı çaldı "gell" ece elinde tepsiyle geldi ve benim yanıma oturdu, " zeynep yemek ye çünkü sabah ta birşey yetmemiştin " tamam anlamında kafamı salladım ve hikmet abi, " ben kalkayım o zaman kızım kendine dikkat et diyip anlımdan öptü, ve gitti ben tepsiyi alıp "teşekkür ederim ben yerim " dedim ece ise " tamam çıkayım mı ben " evet anlamında kafamı salladım " odpayada kimse gelmesin " tamam diyip çıktı yemeğimi yedim sonra tepsiyi komidine indirdim ve planımı düşündüm çok iyi olmuştu sağlam bir planım vardı bundan sonra olacakları onlar düşünsün dedim. ve komidinin çekmecesinden kulaklığımı aldım. ve müzik açtım.
SANCAK = ÜŞÜYORUM ALDIRMA
Bu şarkı çok güzeldi ve seviyordum bedenimi yan tarafa çevirip 'c' pozisyonunu aldım göz yaşlarım benden bağımsız akarken içimdeki tek his ağladıkça geçebilir hissiydi buydum işte üzülüp üzülüp sonra ağlamak için geceyi bekleyenlerdendim biraz böyle durduktan sonra diğer şarkı çalmaya başladı
MABEL MATİZ = GEL
Müzik 4 dk çaldıktan sonra yorgunlukla uyuya kaldım.
.
.
.
.
.
.
.
Uyandım biraz öyle Uzandıktan sonra saate baktım 15:37 idi kalktım üstümü değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stabil Hayat
Mistero / Thriller18 yaşında ailesini kaybettikten sonra komşusu tarafın dan mafya olan bir kız