5. Üç kız birden

32 5 3
                                    

İyi okumalar OY KULLANIN

Şuan hayatımın en kötü sabahı. Nedenmi çünkü dün .Mert'in yazmasını bekleyince gece 12 yi buldu ve ben uyuyamadım bu Mert'in öpüşmesi birtürlü aklımdan çıkmadı.

Kızım sen nefret etmiyonmu bu Mert'ten

Mert'ten nefret ettiğimi söylüyorum ama kalbim nedense hala seviyo. Akılsız kalbim benim.

Evet eminim bu uykususuzlukla bu gün çok götü geçecekti; ben derslerde uyuyacaktım, azar işitecektim kesin beni Fırat hocanın odasına yollarlar bu gün ama kimin umrunda almam gereken bir intikam var kardeşim.

Alırken canın yanmasın şeyini kolla yani anladın şeyini dediğimi...

Saate baktım okula geç kalacaktım ama kalmam dimi kalmam kalmam. Mal Defne kalmam diyeceğine hazırlansan bi ya.

Hemen apar topar hazırlandım hafif makyaj yaptım hayret disiplin yicem diye yapmıyordum ama neyse bir kereden bir şey olmaz.

Her şey bir kereden başlar Defne

Uf İla bi sus din kültür hocasının zararlı alışkanlıklar konusunda 'bir kere demeyin bağımlı olursunuz' dediği gibi konuşma- lan zaten iç sesim benim iç sesim ben kendimimi susturuyorum? Mal mal konuştum bu uykusuzlukla bide Mert Bey için intikam planı yapcam off Defne.

Okula gitmek için koşar adımlarla durağa gittim tabi o arada intikam planını kurdum.

Onur otobüsle gitmiyomu, sevgili rolü yapıyonuz ya hani

Onur babası araba galericisi olduğu için direk arabayla gidiyo. Rol yaptığımız için benide götürse ne işime gelir varya, havalı havalı arabadan inerim okula saçımı savurarak girerim tabi rol yaptığımız için Onur'un elini tutarım. Ben yine boş hayeller kurarken otobüs geldi ve bindim.

(...)

Okula varana kadar ter kokusu boğdu beni neyse.

Sınıfa girdim kimse yok tabi geç kalmıştım ama sorun yok. Sınıf nerde lan- bir dakika ders bedendi ve hoca geç kalanı Fırat hocanın odasına yollardı. Fırat hocada iyibi bellerdi adamı.

Sabah öyle demiyodun ama nolduu

Sabah uykusuzlukla saçmalamışım işte. Hocanın yanına gittim erkolar futbol kızlar voleybol oynuyordu "Hocam geç kaldığım için özür dilerim." "Nerde kaldın 5 dakika geç kaldın!" Alt tarafı 5 dakika ya sanki dünya alt üst oluyo.

Uydur bi yalan Defne hah buldum "Hocam dedem hastalanmıştı bizde ailecek dedemlerdeydik orada kaldım. Dedemlerin evi okula uzak ondan dolayı geç kaldım" "hımm öylemi senin geçen yıl deden ölmüştü hani adam canlandımı. Uyuya kaldım demiyorsun yalana baş vuruyorsun. Çabuk Fırat hocanın yanına!"

Doğru söyledi adam çok iyi bir zekası var ama hatırlama konusunda diğer konular sıfır hemde kocaman. Yine yırtamadık be.

"Hocam beni Recep hoca yolladı" "neden yolladı?" "Geç kaldığım için" "neden geç kaldın?" Hocam anca neden neden intikam yazışması işim vardı ya sizde. "Uyuya kalmışım" "gece geçmi yazttın?" Uff hocam sizde anca soru soruyorsunuz annem bu kadar sormuyo ya. "Evet hocam işlerim  vardı geç yattım." "Siz öğrencilerin tek işi ders çalışmaktır"
Hocam yani bu dediğiniz ilkokul,ortaokul olsak hak veririm ama biz LİSE öğrencisiyiz ve serbest bırakılıyoruz.

"Haklısınız hocam"

Daha yeni lise diye konuşuyordun

Napim hocaya dikleneyimmi 'biz lise öğrencisiyiz' diye "Defne-" kapı tıklatıldı ve giren kişi MERT. Şerefsiz Mert.

NEDEN BEN? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin