6. Planıma başladım

35 6 2
                                    

İyi okumalar

Sınır 5 oy

Bu gün çok mutsuz bir şekilde uyandım. Gece hem uykusuz kalmıştım hemde Mert'in üç kız olayını düşünmüştüm.

Ağladığınıda kat eksik konuştun

Tamam birazda ağlamıştım. Ben sanırım dünki hırsla biraz fazla emin konuşmuşum. Ben bu çocuğu bütün okula nasıl rezil etcem nasıll!

Neyse gözlerimin altını hızlı bir şekilde kapattım biraz maskara birazda allık tamamdır. Ama rujda sürmek istiyorum hatta hiç vazgeçemediğim kırmızı rujumla bakışıyorum ama hayır süremem yoksa Fırto hoca beni beller.

Fırat hoca Fırto oldu sjsjsjs

Cidden Fırto yakıştı hatta numarasını  Fırto diye değiştireceğim şimdi

'Fırat hoca' kişisini 'Fırto hoca' olarak kaydettiniz.

Fırat hocanın numarası ne arıyo sende demeyin okula gitmeyeceğim günler yazıyorum işte.

Hemen koşarak çıktı yoksa otobüsü kaçırcam bir dakika telefon çalıyo. Ciddi arıyomu beni arayan ONUR wow

Kızım açsana

Hee doğru "Alo" "Defne hazırsan okula beraber gidelim sevgili rolü yapıyoruzya" "hazırım bende otobüs durağına gidiyordum" "tamam o zaman seni almaya geliyorum" "tamam" cidden mi, tamam diyerekmi kapatılır mı telefon Defne ya.

Daha geçen kurduğum hayallerimi gerçekleştirebilirim koçaman WOW.

İşte geliyor gözümün nuru- nediyorum lan ben! İyice saçmaladım. Arabaya bindim ve okula gidiyoruz.

(...)

Okula geldik arabadan indim ve elimde bir el hissettim tutan Onur'du.
Fısıldayarak "Onur napıyosun?" "Sevgili rolü yapıyorsak gerçekçi olsun yani" doğru söylüyodu.

İçeri girdik Mert Hilal'cikinin yanındaydı bizi el ele görünce burnundan soludu.

Ve şimdi planımı anlatayım bizi böyle görünce benle konuşcak ben ayağımı burkcam sonra beraber olduğumuzdan ayağım acıyo dicem o dayanamaz ayakkabımı çıkartmak isteyecek çıkartıken bizim resmimizi Azra çekecek ve bam okul gurubu.

Oh nefes alayım boğulacağım.
Ve ikinci planım onun gözünün önünde bana Onur kolye takacak ve kendisi alacağını söyledi. Onur hangi kolyeyi alacak bence 2. Planı uygulayalım dahada sinirlensin.

"Onur 2. Plandan başlayalım" fısıltıyla söyledim "tamam başlıyorum" "sevgilim ben sana kolye aldım ve takabilirmiyim" "cidden mi çok merak ettim" cidden deli gibi merak ediyordum ve OHAAA  bu kolye çok güzel lan.

 Plandan başlayalım" fısıltıyla söyledim "tamam başlıyorum" "sevgilim ben sana kolye aldım ve takabilirmiyim" "cidden mi çok merak ettim" cidden deli gibi merak ediyordum ve OHAAA  bu kolye çok güzel lan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana bu kolyeyi almıştı ve takıyordu. Ben niye Onur'la sevgili olmamışım ki diyorum şuan beni daha kaç kolyeler takılar içinde tutardı kim bilir.

Ona tabiki rol gereği sarıldım ve şuan çok mutluydum kolye sonsuza dek bende kalacaktı😈. Kendimi şeytan sandım sjsjsjsjs.

Veee planım işe yaramıştı Mert benle konuşmak istediğini söylüyordu tabi bende 1. Planı uygulamaya geçecektim.

Bölümm sonuu

1. Plan diğer bölümde olsun

Unutmayın 5 oy sonra yeni bölüm

NEDEN BEN? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin