7. Plan 2

23 5 1
                                    

İyi okumalar

Sınır 5 oy

Şuan belli etmesemde çok mutluyum neden.

Neden acaba?

Mertle spor odasına gidiyorduk tabi Mert Bey sinirli kolye olayından dolayı. Mert kolumu çok sıkı bir şekilde tutmuş beni götürüyordu yeto ama "Mert yeter kolum acıdı bırak hem ne istiyorsun sen benden ya?!" "Ne mi! Bide soruyormusun?" Artık dayanamadım ve kolumu çektim. Yeter ya bende insanım ama aaa.

"Mert sana hayırdır beni sahiplenmeler kıskanmalar hayırdır!" "O Onur'la sevgili olamazsın bitti!" Yaa öylemi paşam kimle olayım?

"Sana mı sorcam?" "Evet bana soracaksın." "Yoo sana sormicam BİTTİ." "SORACAKSIN" "SEN BENİ ALDATIRKEN SORDUN MU BANA HA SORDUN MU!" diye bağırdım. Sinirlerimin sınırını aşmıştı.

Sustu kısa bir süre sonra konuşmaya başladı "Defne ba-" "sus! Tamam mı sus" dedim şimdi planımı harekete geçirme zamanı.

Yürümeye başladım. "Ahh! Bileğim uff canım acıyo." Diye rol yaptım Mert koşarak geldi "noldu bileğine?" "Burktum sanırım." "Çıkar ayakkabını." "Ne, hayır" "iyi be çıkarırım" deyi ve eğildi. Ben Azra'ya işaret yaptım ve o bana yalvarıyormuşta ben ona bakıyormuşum gibi yaptım.

Yazık çocuğa

Ayy çok yazık oldu yaa. İla boş konuşma.

Mert baktıktan sonra ayağımı geçti diye çektim ve oradan uzaklaştım. Azra işi halletmişti resimleri okul sitesinede Onur'un arkadaşı yükleyecekti.

(...)

Onur'a fotoğrafları atmıştım ve oda arkadaşına. Okul sitesinden herkez görecekti ve Mert REZİL sjsjsjs. Gerçekten evde oturmuş mal gibi buna gülüyordum ve gülmemi bir kenara bırakıp Onur'a yazma kararı aldım.

Defne: MERABA (Gönderilmedi)

Defne: Arkadaşın ne zaman okul sitesine atar?

Onur: Bilmem belki birazdan atar.

Defne: Sorsana bi...

Onur: Devamını getir.

Defne: Ne?

Onur: Sende üç nokta demek konuşmak istiyorum ama utanıyorum demek ve utanma söyle

Bu çocuk beni ne ara bu kadar tanımıştı. Benim üç nokta koymam devamı var ama söylemeye utanıyorum demekti yani dediği doğruydu.

Defne: Beni tanımışsın

Onur: Sevgili rolü yapıyoruz ve senin hakkında herşeyi bilmem lazım

Defne: Yine doğru sjjsjs

Onur: 🧠😎

Bir dakika bu bana çok zekiyim diyipte havalandı mı şimdi?

Sanırım öyle yaptı. Çocuk doğruları söyledi.

Defne: Sen bana çok zekiyim demeye mi getirdin şimdi?

Onur: Demeye getirmedim zaten öyleyim

Halla halla paşam biz mal mıyız? Yoksa gerizekalımı anlamadım beni mal veya gerizekalı mı sayıyo bu?

Heralde çocuk öyle birşey demedi sen kendini öyle dedi diye düşünüyorsan öylesindir

Doğru lan. Çocuk öyle birşey demedi. Neyse yazayım bir saattir bunu düşünüyorum(!)

Defne: Neyse sevdiğin biri veya sevgilin varmı?

Onur: Sevdiğim var ama sevgilim yok.

Defne: Onun sevgilisi varmı?

Onur: Yok

Defne: Git söyle o zaman

Onur: Biliyormusun bazen doğruyu söylememek insanın canını yakıyo ama eğer doğruyu söylersem bir zaman canımın daha çok yanacağını biliyorum.

Defne: Sevdiğin kızın sevdiği biri mi var?

Onur: Var ve o kişiden intikam alma peşinde.

Defne: Aynı ben gibi desene

Onur benimi seviyor yoksa ben mi yanlış anladım. Çünkü dediği şeylerin hepsi benle uyuşuyor. Saçmalama Defne sen gibi birrr çoook kız var.

Onur: Ne demek istediğimi anlamadın sen

Defne: Ne demek istedin

Onur: Boş ver

Onur neden birden bozuldu anlamadım ama o kıza bir gün açılır oda kabul eder umarım.

Bölüm sonuu

Sınır 5 oy

NEDEN BEN? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin