26 Haziran 2008Denizin sakin dalgaları eşliğinde sekiz genç yaktıkları küçük ateşin etrafında şarkı söyleyip birbirleri ile tanışıyordu. Jisung yanında ki Felix'in bu kadar kolay etrafına ısınmasına şaşırmamıştı bile, arkadaşını biliyordu sonuçta zaten bu beş kişilik gruba katılmaları için kendisini ve Hyunjin'i ısrar edende oydu.
Seul'un en güzel otellerinden birine tatil yapmak için gelmiştiler ve tatilde de yeni insanlarla tanışmak zevkliydi. Özellikle sarışın arkadaşları için."Jisung da çok güzel şarkı söyler zaten kendisi müzik öğretmeni!" Omzuna dolanan el ile Felix'e daha da dip dibe olunca gülümsedi ve sohbetin kendisine dönmesiyle dalgalardan zorla ayırmıştı bakışlarını. O arkadaşları gibi sosyal kelebek değildi sadece öğrencileri ile bu kadar yakın olabiliyordu. "Dinlemek isteriz." Samimi bir gülümseme ile ona doğru konuşan Minho'ya bakmıştı. Adı Minho'ydu değil mi?
"Bir şarkı söyle.." diyerek elindeki gitarda
rastgele notalara basan Chan'a baktı, onun adını doğru hatırladığına emindi, ateşin etrafında oturmaya başladıkları an gitarı çalmasından etkilenmişti ve o arkadaki melodi ile karanlıktan zar zor gözükse de otelden vuran ışıklar sayesinde görebildiği aynı zamanda şarkıya eşlik eden dalgaların sesini dinlemekten ve izlemekten gayet memnundu."Hmm.. Aklıma bir şey gelmiyor?" Diyerek omuz silkti gerçekten aklına bir şey gelmemişti, utangaç bir insan olsa da sesinin gayet farkındaydı ve okulda mesleği gereği hep şarkı söylüyordu. Bir anda aklına gelen melodiler ile konuştu aynı onunla birlikte konuşan Minho gibi.
"Uyku?"
"Uyku?"
O gece Chan şarkıyı bilmediği için gitarı ondan aldın ve sen gitarla şarkıyı çalarken ben söylemeye başladım, bir yerden sonra sende bana eşlik ettin, aramızda bu şarkıyı bilen bir tek bizdik.
Dalgaların sesi ve biz.
Bizim şarkımız.
_____
___________Son Feci Bisiklet - Uyku
Kontrol etmiyorum hata varsa özür dilerim.
^*^Jm
YOU ARE READING
Ben seni çok sevdim, minsung
Short StoryMinho: Böyle günlerde muhtacım parmaklarınla saçlarımı okşayıp bizim şarkımızı söylemene [MiniFic]