27 Haziran 2008" Nasıl bu kadar kolay arkadaş oldunuz anlayamadım doğrusu." Önündeki salatalığı ağzına atarken arkadaşlarının bu huyundan bıkmış bir şekilde söylendi. Daha tanışalı saatler olmuştu fakat sarışın dostları, bu akşam içinde sahilde buluşma planı yapmıştı o çocuklar ile.
"Bunu diyen sen misin Jisung?"
Hyunjin yüzündeki alay dolu gülümseme ile söylemişti, tabi Felix de geri kalmamıştı.
"Havada aşk kokusu vardıı." Diyerek masaya doğru eğilmiş ve karşılarında oturan Jisung'un önüne düşen dalgalı kahverengi tutamını geriye atmış, yanağından da makas almayı unutmamıştı."Alt tarafı şarkı söyledik." Sinirle söyleyip elindeki çatalı kenara bırakmıştı, Felix'in de geriye attığı tutamını önüne sertçe geri bırakmıştı. "Ben kalkıyorum, biraz sahilde yürüyüş yapacağım, sizede afiyet olsun." Acelesi varmış gibi kalkarken bir o kadar da sakin gidiyordu, kendi kendinede söyleniyordu aynı zamanda. Sahilde yürürkende söylenmeyi bırakmıyordu.. tek dertleri aşk! aşk! ask!
Başka bir şey bilmeyen aptal sarışınlar!Giydiği yüksek tabanlı ayakkabının kumu ezişini izledi, pekte kalabalık değildi sahil, sabahın erken saatleri olmasından kaynaklı olabilirdi. Dün gece gerçekten kalabalıktı ve sahilin sonunda bir yerlerde oturuyorlardı. Off niye herkes aşık olmak zorundaymış gibi davranıyorlar ki?
Yine aklı, arkadaşlarının kafasını yediği konuya gelmişti."Jisung!" Adını duymasıyla bakışlarını kumdan ayırmış, biraz ötesinde denize yakın oturan Minho'nun, ona el sallayıp yanına çağıran hareketlerine ve yüzünde ki samimi gülüşüne baktı. Ona mı öyle geliyordu yoksa bu çocuk gerçekten çok mu içten gülümsüyordu?
Sarışın arkadaşlarının gerçekten manipüle etme yeteneği vardı, başka açıklaması olamazdı.
"Selam." Aynı Minho gibi oda kuma oturmuştu,
"Selam, öyle tek görünce çağırasım geldi."
İyi ettin aptal diye her zamanki gibi söylendi içinden Jisung, bu aralar fazla mı her şeyden şikayetçiydi sanki?"İyi yapmışsın, bende bizimkilerden bunaldım!"
Şakacı bir şekilde konuşmasıyla biraz aralarında arkadaşlarının dedikodularını yaptılar. Kumda öylece oturmaktan sıkılınca ise kafeye geçmeye karar verdiler. "Bir tane sarı saçlı bir öğrencim var aynı notayı ne kadar gösterirsem gösteriyim anlamıyor.. sanırım sarışınların genelinde böyle bir aptallık var." Jisung kendi öğrencilerini anlatmaya başlamıştı şimdi, konudan konuya atlıyorlar, birbirlerinin ortak noktalarını bulunca ise seviniyorlardı, ki zaten neredeyse tüm
sevdikleri şeyler aynıydı. İkisi de puding seviyordu mesela!Zaman ilerledikçe Seungmin onlarla karşılaşmış ve sahilde voleybol oynadıklarını söyleyince arkadaşlarına katılmıştılar fakat iki takımda bir yerden sonra ne Minho'yu ne de Jisung'u takımına almak istemişti. "Siz berbatsınız!" İstenmedikleri yerde durmaktan vazgeçip deniz kabuğu aramaya başlamıştılar.
"En güzel deniz kabuğunu bulan kazanır."
"Ödül ne olucak peki?" Minho sorunca ikisi de bir süre bakıştılar. "Kaybeden şarkı söylesin, ona özel?" Diye fikir yürüttü Jisung, ilk tanıştıkları ana ithafen söylemişti biraz da, tabii Minho da anlamıştı altaki imayı. "Kabul." Teklifi hemen kabul edince hızla deniz kabuğu aramaya başladılar. İkisi de kazanmak istiyordu.
O gece en güzel deniz kabuğunu ben bulmuştum, sende kendi bestelediğin bir şarkı söylemiştin, gece bitmeden önce ise sana hediye etmiştim o deniz kabuğunu, hala saklıyor musun?
Özür dilerim güzel anılarımızı mahvettiğim için, özür dilerim seni ilk gördüğümde onu hatırladığım için, özür dilerim Jisung, en çokta bizim için özür dilerim._____
______________Çok güzel bir kitap tavsiye ederim
Sarışınlar sizi seviyorum💗
Yazım hataları varsa özür dilerim kontrol etmiyorum:(
^*^Jm
YOU ARE READING
Ben seni çok sevdim, minsung
Short StoryMinho: Böyle günlerde muhtacım parmaklarınla saçlarımı okşayıp bizim şarkımızı söylemene [MiniFic]