Saçmalamamışımdır inşallah
İyi okumalar
-------------------Çoğunuz okulu sevmez,
Ben zıt olarak çok seviyorum.
Diğer insanlardan her konuda zıtım zaten, belki de bu yüzden sevilmiyorum.
Neyse evden uzaklaşmamın tek yolu okula gitmek. Başka türlü dışarı çıkamıyorum, izin vermiyorlar.
Ayrıca Felix ile beraber oluyorum.
Okula geldiğim gibi bahçede Felix'i aradım, ders başlamadan önce genellikle dışarda olurdu.
Çardaklardan birinde oturuyordu, ancak yalnız değildi. Hye-rin le sohbet ediyordu, bu sinirimi bozuyordu.
Hye-rin benim küçüklük arkadaşımdı, onu hala seviyordum, Felix' ten uzak durduğu sürece. Korkuyordum, Felix'i elimden alacak diye korkuyordum. Fazla yakındılar.
Uzaktan izlemeyi bırakıp yanlarına gittim.
"Günaydın Hye-rin, günaydın Felix. "
"Günaydın! "
Felix eline telefonu almıştı, büyük ihtimalle birine mesaj yazıyordu. Kime yazıyordu?
Tamam bana yazıyormuş.
Felix
Hyunjin
Üçümüze birşeyler alabilir misin?
Siz
Şey
Tabi alırım
Peki
Neden ikinizden biri almıyor?
Merak ettim sadece.
Felix
Hye-rin' le projeyi konuşuyorduk
Çok önemli bir noktaya değinmişti
Sen geldiğin sırada yarım kaldı
Bu konuşmadan sıkılırsın diye konuyu yarım bıraktık bizde
Gittiğin sırada iş biterdi
Yanlış anlamazsın umarım
Siz
Ah sorun değil!
Anladım, alıp gelirim.
Telefonu kapatarak ayağa kalktım. "Ben kahve alıp geleyim. " Tam çardaktan çıkacakken Hye-rin bileğimden tutmuştu.
"Havadan sudan konuşuyoruz zaten. Kahveye ne gerek var. "
Proje ile ilgili konuşmaları bölünmüştü hani? Bana yalan mı söylemişti?
Hayır, Felix bana yalan söylemez.
"Peki o zaman. "
Oturduğum gibi Felix'i inceledim, bana yalan söylemediğini açıklaması gerekiyordu.
Felix oturduğu yerden kalkarak benim yanıma geçti, kolunu omzuma attı. Bunu beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SayaMin√ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
Fanfic"Sen sadece piyondun Hyunjin." Felix'in ağzından çıkan kelimeler, Hyunjin'in canını ilk defa yakmıştı. Önceden olanlara rağmen ilk defa canı bu kadar acımıştı. Bunu yapan tek sevdiğiydi. İşte o gün yaşamak için çaba sarf eden oğlan ölmek için yalva...