5. Фея, на яку ти не чекав

10 1 2
                                    


Джилан швидко і дуже тихо пробіг через двір у той момент, коли перший стражник широко позіхнув, а другий подивився в інший бік. Та наприкінці цього пробігу опинився перед величезними дверима, зачиненими на кілька замків. На щастя, він заздалегідь знав, з чим доведеться зіткнутися, тому взяв відмичку саме для таких замкових пристроїв епохи Другого Царства Ірраїдів. Всього хвилина - і шлях до скарбниці відкритий. Ось тільки всередині щось замало золота - та й лежить воно на столах, а не купами на підлозі, як уявляв собі крадій. Зате в останній кімнаті він побачив десятки дивних предметів, різної форми та кольору, маленьких, великих, з малюнками, опуклостями та отворами. «Та це ж магічні артефакти», - зрозумів Джилан, - «За них дадуть набагато більше золота». І тут він помітив табличку на одній із стін.

Знання ірраїдської у Джилана були слабкими. Але все-таки, піднісши ближче лампу і водячи пальцем по знайомих символах, він якось зміг прочитати розташований у дві строчки напис: «Того, хто візьме майно Царя, спіткає кара. За ним прийде крилата фея Мур Мур». Крадій озирнувся на всі боки. Нікого. Маячня якась. Яка фея? Не боїться він її. Проте рука, яка тяглася за напівпрозорим кубом із маленькими шестернями всередині, помітно тремтіла. Джилан поклав артефакт у мішок і раптом почув ззаду якийсь дивний шум. Спробував одночасно обернутися і відскочити, але випадково зачепив ногою металевий постамент. Стовпчик, на якому стояла керамічна ваза, похитнувся і впав.

Джилан намагався злитися зі стіною в одному з коридорів, але навіть двох стражників, які прибігли на гучний гомін, вистачило, щоб його знайти. Крадія привели до скарбниці, дістали з мішка куб і повернули на місце. Потім один із охоронців показав на напис:

- Ти що, не читав попередження?

- Про фею? - Джилан помітив, що обличчя стражника при цих словах набуло дуже здивованого виразу.

- Ні... Про штраф.

- Ти про що? Тут же написано...

- А... - стражник усміхнувся. - Це прибиральниця наша жартує. Між іншим, із ваших, місцевих. Теж вірить у цю нісенітницю з магічними предметами. А я тобі говорив про справжній напис.

Охоронець акуратно підчепив ножем папір із написом про фею. І під тим опинилася справжня табличка, яка цілком сучасною мовою попереджала: «Штраф за крадіжку або псування музейних цінностей - 40 монет за предмет». Джилану виписали квитанцію і пообіцяли, що якщо він не заплатить до кінця тижня, за грошима прийдуть судові пристави. Також охоронці спробували пояснити невдачливому злодієві, що це не скарбниця, а музей. Хоча той все одно не повірив. І, підходячи до свого будинку, думав, що наступного разу треба взяти не менше п'яти артефактів - щоб окупився і сьогоднішній штраф. Але перед дверима Джилана зустріла якась дивна істота, трохи схожа на велику чорну кішку з крилами. «Мур-мур», - сказала фея перед тим, як відкрити рота з величезними зубами і стрибнути в обличчя людині.

І весело, і страшноWhere stories live. Discover now