7. Одного разу біля холодильника

6 1 2
                                    

Він зайшов у кімнату, ввімкнув телевізор, на «автоматі» переключив кілька каналів. Зрозумів, що нічого хорошого там немає – втім, як завжди. І вткнувся носом у YouTube на телефоні. Телевізор зазвичай дивилася лише дружина. Але сьогодні вона збиралася після роботи зайти до подруги, поговорити про різні жіночі справи. Нехай. Шкода, правда, що сьогодні нема кому приготувати вечерю. Ні, він зовсім не був прихильником німецьких «трьох К», одним з яких була «кухня», але готувати зовсім не вмів. Тому готування було на дружині. Що ж, тепер залишається лише зробити бутерброди. Він зайшов на кухню, відкрив холодильник. І здивувався, звідки там м'ясо, яке ніхто не купував. Він ще не знав, що дружина зовсім не в гостях у подруги, а на балконі. Частково. А частково – у холодильнику...

Сьогодні дружина повернулася додому набагато раніше. Підготуватися до походу до подруги. Прийняти душ, змінити білизну на нову – красиву фіолетову, мереживну. Адже так часто роблять, коли йдуть до подруги чоловічої статі. Але доля розпорядилася інакше. Дівчина встигла лише розстебнути блискавку на сукні, як її спини торкнувся ніж...

Маніяк був там уже кілька годин. Не те щоб він на когось прямо чекав. Просто інтуїція підказала – саме сьогодні у цій квартирі йому вдасться задовольнити свою спрагу робити з теплих, м'яких і рухливих тіл холодні синюшні трупи. І очікування справдилися. Все пройшло, як по маслу. «Хоча ні», – подумав маніяк, – «масло різалося набагато краще». Так, в очікуванні господарки квартири він встиг перекусити, зробивши бутерброд. Зі звичайною ковбасою, не з м'ясом, на яке зараз дивився чоловік убитої. Точніше, вже вдівець, який ще не знав про своє нове сімейне становище.

«Цікаво, чи встигну я вбити цього чоловічка так, щоб він нічого не запідозрив?» – майнула думка в голові у непроханого гостя. Але коли він був на відстані витягнутої руки від наміченої жертви, та раптом розвернулася і вдарила маніяка ножем. А ще за пару годин чоловік, який тепер точно знав, що його дружина мертва, все-таки закінчив готування пізньої вечері. Не залишатися ж голодним. Тим більше, що тепер у нього багато, дуже багато поки що свіжого м'яса. Два великі пакети.

І весело, і страшноWhere stories live. Discover now