Okulun İlk Günüü

85 10 9
                                    

Minik bir hatırlatma: Gon, Hinata, Kurapika ve İzuku aynı sınıftalar

★🐢★🐢★🐢★

Gon, Hinata'yı görene kadar okulun bahçesinde yürümeye devam ediyordu. Hinata'yı görünce duraksadı

"Oiiiii! Hinataaaaa!!"

Hinata, Gon'a doğru koşarken aralarından bir grup geçti. Gon hiçbir şey anlamamışken Hinata'yı tanıdık geliyordu bu yüzler.

Hinata ve Gon'un arasından geçen aurası kara grubu görünce İzuku ve Kurapika onların yanına geldi.

(YN: kişiler karışmasın diye isimlerin baş harflerini yazdım)

H: Size de bir yerden tanıdık gelmiyorlar mı?

İ: Aaa dün bizim konuştuğumuz çocuklar değil mi la bunlar?

Herkese jeton düştükten sonra sınıfa uğramadan ilk derslerinin olacağı yere, yani beden eğitimi salonuna gittiler.

★🐢★🐢★🐢★

Herzaman iki beden eğitimi dersi olurdu. Bu derslerden birincisi herhangi bir spor dalıyla ilgili olur, ikincisi ise serbest olurdu.

1. Ders bittiğinde herkes otomatikmen yorulmuş oluyordu çünkü öğretmenleri Tengen onları birazcık (!) ağır bir şekilde eğitiyordu. En azından o böyle düşünüyordu.

İlk derste hentbol oynadıktan sonra bizimkiler her zamanki gibi salonunda köşesine oturup dedikodu yapmaya başladılar. Gerçi buna pek dedikodu denilemezdi.

Konuştukları şey ise hiç kimsenin aklına gelmeyecek bir şeydi...

Gelecekte kaç çocuk istedikleri. (💩)


Kurapika ellerini beline koydu.

"Ben bu konu hakkında konuşmak istemiyorum."

Hinata elini havaya söz almak istercesine kaldırdı.

H:"Beeeeen 5 çocuk istiyoruuuum"

K:"Çüş"

H:"Ne var ya!"

İzuku da bıkkınlıkla Kurapika'ya katıldı.

İ:"Cidden... bana 1 yeter"

Gon'da Hinata'yı taklit ederek elini kaldırdı.

G:"Ben 2 istiyoruum"

K:"Hinata dışındakiler normal Allah'a şükür.."

Bu sözden sonra zilin çalma sesi kulaklarına erişti.

★🐢★🐢★🐢★

Okulda hergün dokuz ders olurdu ama çarşamba günleri ekstra bir ders daha olurdu. Bugün günlerden pazartesi yani okulun ilk günü olduğundan ekstra bir ders yoktu.

3,4 ve 5. dersler de yeni bitmişti. Bizimkiler 6. derse hiç girmek istemiyordu çünkü en nefret ettikleri dersti. Türkçe.

Aslında ders güzeldi ama hocasından nefret edederlerdi. Öğretmenleri Wing denen bi adamdı. Tamam kabul edilmesi gerek saygılı biri falan ama kızarsa fena.. Tabii bizimkiler de hep aynı hataları yaptıkları için her zaman
azar işitiyorlardı. Özellikle Gon.

Bu nedenle derse girmeyip çatı katına çıkmayan karar verdiler. Genellikle girmedikleri derslerde buraya çıkarlardı. Bazı öğrenciler burada hayalet falan olduğunu iddia edip buraya gelmezdi. Bazı öğretmenler de dahil.

Nedeni ise çatı katındaki deponun lambalarının yanıp sönmesiydi. Gon neden korktuklarını anlamıyordu. Ona göre alt tarafı lambalar arızalıydı.

Çatı katındaki konuşmaların konusu nasıl o yeni gelen çocuklara döndü belli değildi ama bi' anda onlarla ilgili konuşmaya başladılar.

İ:"Ya kaplumbağaların neden bu kadar yavaş olduğunu konuşmayı bırakın da şu yeni gelen çocuklar hakkında dedikodu yapalım birazz"

H:"Bencede"

K:"Diyene bak, konuyu başlatan sendin Hinata! "

G:"Evet kaplumbağalarla ilgili konuşmayalım ama yeni gelen çocukları da konuşmayalım"

İ:"Neden, aralarından birine mi tutuldun?"

İzuku bunu söylerken dalga geçercesine değil, ciddi anlamda söylemişti. Arkadaşlardı zaten dalga geçmezdi. İçinden lanet okudu Gon, yalan söylemek zorundaydı ama yalan söylemeyi asla beceremezdi.

K:"Gon'un birine asla aşık olmadığını hepimiz biliyoruz İzuku, olsa bize söylerdi zaten"

İ:"Sende haklısın şimdi"

Kurapika, Gon'un Killua denen kişiye tutulduğunu dünkü mesajlaşmalardan anlamıştı zaten. Gon, Kurapika'nın onun sorununu bildiğini de az önce anladı. Kurapika'ya 'Çok teşekkürler hayatımı kurtardın Kurapika' dermişcesine gülümsedi. Kurapika da 'Rica ederim Gon' dercesine aynı gülüşü sergiledi.

Zaten 40 dakikalık dersin yaklaşık 35 dakikasını kaplumbağaların neden bu kadar yavaş olduğunu konuşmakla geçirdikleri için zil çaldı ve teneffüs oldu.

Diğer 3 derste sorunsuz geçtikten sonra okuldan evlere dağıldılar. Gon bugün Killua deneni göremediği için üzülmüştü. Ona katşı duygular beslediğini anladı ama yaşadığı 17 yıl boyunca birine aşık olmamışken neden Killua'ya aşık olduğunu düşünmeden duramıyordu. Yarın gerçekten Killua'yı görmek istiyordu. Kendi gözüyle ve canlı canlı

Ya azıcık kısa oldu ama yeni bölüm atmadığımı farkedip alelacele yazdım o yüzden idare etmeye çalışın lütfeen 🫂🫂🫂

Bu arada bildiğinizi düşünüyorum ama yinede hatırlatıyım, Gon Killua'yı hiç canlı canlı görmedi sadece ilk bölümde fotoğrafını gördü.
(İlk görüşte aşk diye buna derim ben🙋👍🏻)

★KilluGon★//Omegaverse//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin