Büyuk ihtimalle Wattpad şu an kapalı olduğu için bu bölüm fazla izlenemeyecek ama olsun
İyi okumalar~H: Ne yapacacağız şimdi?
uzun bir süre sessizlik olduktan sonra kurapika Hinata'ya cevap verdi
Kr: Gon'un kimle eşleştiği bi bulmamız gerek. Herhalde..?
Kurapika cümlesinden emin olmadığı için sonuna herhalde eklemişti ve öbür üçü de kafasını aşağı yukarı sallayarak kurapika'yı onayladı.
İ: "Ya Bakugo ya da Killua olacaktı değil mi? Gon bunlardan hangisini daha çok seviyorsun?"
Gon bu soruya tabii ki Killua derdi ama diğerlerine belli etmemesi lazımdı. O yüzden klasik bir cevap verdi.
G: "İkisinide tanımıyorum, seçmem. Ayrıca ruh eşimin onlardan birisi olduğunu düşünmüyorum."
Killua olduğunu düşünüyor-
Kr: "Nasıl yani? Okulu gezmeye gittiğinde dövmen yoktu ama geldiğinde dövme vardı. Sadece onlarla göz göze gelmediğini mi söylüyorsun?"
G: "Size sadece onlarla göz göze geldiğini söylemedim ki. Göz göze geldiklerimden sadece onların adını biliyordum."
H: "Peki... Bu konuyu sonra düşünsek? Teneffüs bitiyor yemekhaneden çıkıp derse girmemiz lazım, veya asmamız... "
Kr: "Tamam ama bugün iki tane astık zaten. Bir daha asmak yok, en azından bugün."
I: "Sende doğustan anne kanı var."
Kr: "Tabi"
★🐢★🐢★🐢★
Gon'lar yemek yedikten sonra sınıflarına çıkmaya başladılar. Yavaşça merdivenlerden çıkarken Gon'un aklında sorular vardı. Kim onun ruh eşiydi? Killua mı? Bakugo mu? Yoksa farklı biri mi?
Kurapika, İzuku ve Hinata'yla konuşurken gözlerini arada kontrol etmek için Gon'a kaydırıyordu. Gon'un düşünceli gözüktüğünü görünce Hinata'lar kendi aralarında konuşurken Gon'a yanaştı
Kr:"Hey..? Bir sorun mu var?"
Gon o kadar odaklanmıştı ki Kurapika'nın sesini duymuyordu. Kurapika, Gon u bir kaç kez daha dürtüp çağırınca Gon kendine geldiği için hızlıca, ard arda sorular yağdırdı
G:"He? Ne? Bir şey mi oldu?"
Kr:" İki saattir seni dürtüp çağırıyordum. İyi misin?"
G:"Ha.. İyiyim, sadece bir şeyler düşünüyordum."
Bu sırada gizlice onları dinleyen Hinata ve İzuku araya girdi
İ:"İyi olmadığını biliyoruz. Neyse, diyelim ki iyisin, ne düşünüyorsun??"
G:"Şey.."
H:"Her şeyi çok düşünüyorsun.."
Kr:"Ney hakkında düşündüğünü söyler misin? Dürüst ol. "
G:"... "
H:"hadi amaa..!! "
G:"ya sadece ruh eşimin kim olduğunu merak ediyordum o kadar"
İ:"Cidden iki saattir bunu mu düsünüyorsun?"
Gon tam cevap verecekken yanlışlıkla 2. Kat yerine 3. Kata geldiklerini farketti.
G:"Ya-... lan yanlıs kata çıkmışız"
Herkes etrafına baktı ve "3. Kat" yazan tabelayı gördü
H:"Ben de diyorum buranın kokusu havası falan neden bir garip geliyo"
Kr:"Aşağı inelim"
İ:"Bi zahmet"
★🐢★🐢★🐢
Gon POV
neden durdunuz..? He birine çarpmışiz
"Önünüze baksanıza gerizekalılar!"
Bakugo katsuki değil mi o? Benim geçen de gün çarptığım, belki benim ruh eşim olan.. oha dejavu yaşıyorum..
Kr: "Delta mısın"
YA ÖYLE TAK DİYE SORULUR MU KURAPİKAA
B: "Evet"
...ne...
Yazardan🖋️
Bakugo delta olduğunu soyledikten sonra Bakugo nun arkasında 3 kişi daha belirdi.
?: "Neden yalan söylüyorsun ?"
Gon ve İzuku bi oh çekmişti. Fakat arkadaki kişiler ve bunu söyleyen kişi de kimdi?
Arkadaki kişiler daha da öne geldikleri zaman kim oldukları anlaşılmıştı. Şu yeni gelenler..Daha öne geldikleri zaman az önceki cümleyi söyleyen kişi Leorio Pradinight çıktı..
L: "Alfa olduğunu hepimiz biliyoruz."
Gon rahatladı. Bakugo onun ruh eşi değildi.
Bı saniye...
O ZAMAN..
yok yok değildir ya hayal falan kuruyordur..
İ: " Hey, Killua Zoldyck bir delta mı?"
Gerçekten Gon'larin grubunun aklındaki soruyu İzuku sordu. Gon da bunu merak ediyordu.
K: "Hm? Ben?"
İ: " Evet, Sen."
Bir süre sessizlik oldu.
Kg: " Killua neden sessiz kaliyon aq söylesene şunlara direkt delta olduğunu."
Gon POV
OHA HARBİ DELTAYMİS!!
K: " Tamam ne kags öğrendiler senin yüzünden."
Birkaç saniye sonra Killua tekrar konuşmaya başladı.
K:" Bu arada şu çocuk..."
Neden beni işaret ediyo..?
K: " bir Vita mı...?"
Özür dilerim uzun bir aradan sonra biraz kısa bir bölüm oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★KilluGon★//Omegaverse//
FanficOmegaverse Bu benim ilk ficim umarım beğenirsiniizzz :3