აწმყო
2024 წლის 14 მარტი, გამთენიის 5საათი და 25 წუთი.
-ექიმო ტყუილად წვალობთ, ის უკვე გარდაიცვალა.
-მაგრამ გული ხომ აუმუშავდა.
-ეგ მხოლოდ რამდენიმე წამით, ეხლა კი მთელი 15წუთია ცდილობ ხან გულის მასაჟით, ხანაც კიდევ დეფიბრილატორით გარდაცვლილი გააცოცხლო. სერიოზულად დანჰე დანებდი აზრი აღარ აქვს.
-ეგ რამდენიმე წამიც კი ჩემთვის იმედის მომცემი გამოდგა. ის ასე ადვილად ვერ მოკვდება.
ამბობს მთავარი ექიმი და ჰისუნგის უსიცოცხლო სხეულს ისევ გულის მასაჟს უკეთებს.-გეყოს დანჰე, ვეღარაფერს უშველითქო. ჩაწერეთ გარდაცვალების დრო 14 მარტი, 5 საათი და..........
აპარატი აწრიპინდა, რამაც ყველას ყურადღება მიიქცია.
პულსი ამუშავდა და პაციენტი სიკვდილს გადაურჩა.
-გამოვიდა, ღმერთო ჩემო, ხედავთ ის არ მომკვდარა.
თქვა გახარებულმა და შვებისაგან ამოისუნთქა.-ეს შეუძლებელია, ასე არუნდა იყოს.
-მაგრამ იმედს მაინც არ კლავს ჩემო გვანგმინ.
დანჰე კოლეგას პასუხობს და ექთნებს უბრუნდება.-ჭრილობები კარგად დაუმუშავეთ, შემდეგ კი რეანიმაციაში გადაიყვანეთ, რთული ოპერაცია გადაიტანა და არვიცით რამდენად კარგი იქნება მისთვის პალატა.
-კარგი ექიმო.
-მაგრამ.......
-სასწაულების გჯერა მეგობარო? თუ არა დღეიდან მოგიწევს ამის დაიჯერო.
ამბობს ამაყად დანჰე და საოპერაციოს ტოვებს.
............დილის 12 საათი და 45 წუთი
Hevon.....
თვალებს ვახელ და პირველი რაც დავინახე ეს თეთრი ჭერი იყო, ცხვირი კი საშინლად ამეწვა, მძაფრი წამლის სუნი გამო.თავს გვერდით ვატრიალებ და ექთანს ვამჩნევ, რომელიც წვეთოვანს ამოწმებს და რაღაცეებს იწერს.
YOU ARE READING
Fall in love with a wrong person??
Fanfiction"You are mine "- he whispers. "Only mine. Don't forget it!!!"