თავი 1 ⛈️

131 46 63
                                    

-მაინც როდიდან.
ტელეფონი გავთიშე და სახლში ახლად შემოსულს ეგრევე მივახალე.

-შენც გაგიმარჯოს.
მეუბნება მობეზრებით და სამზარეულოში შედის წყლის დასალევად

-კითხვა დაგისვი და პასუხი მაინტერესებს.
არ მოვეშვი უკან გავეკიდე.

-რას გულისხმობ ვერ ვხვდები.

-ძალიან კარგადაც ხვდები. ჰისუნგ რა გემართება.

-არაფერი.

-არაფერი? მეღადავები? ჩემს მიმართ ძალიან გაცივდი, ფაქტიურად ზედ აღარ მიყურებ და ეს არაფერია?

-ამბოლო დროს ზედმეტად სენსიტიური გახდი, რაც ძალიან არმომწონს.

-ნორმალურად მესაუბრე და მიპასუხე რა დავაშავე ისეთი, რომ შენგან ასეთ მოპყრობას ვიმსახურებ.

-ალბათ იმიტომ, რომ მომბერდი და შენს მიმართ ინტერესი გამიქრა, მიზეზი ხომ გინდოდა ხოდა აი შენი მიეზიც.

-სერიოზულად?

-კი.
მეუბნება და მხარს მკრავს.

-იცი რა, ამას ვეღარ მოვითმენ, ისედაც ბევრი რამ ავიტანე და ეს უკვე მეტისმეტია.
ნერვებ აშლილმა ბეჭედი, რომელიც მარჯვენა ხელის არათითზე მეკეთა, წამში მოვიხსენი და მივუგდე.

-რასაკეთებ.
მაჯაში მწვდა და გაბრაზებული ძლიერად მიჭერდა.

-გამიშვი მტკივა.

-შენი ეს გამოხტომა რასმივაწერო.

-ნუყვირი.

-გეკითხები, ეს რასნიშნავსთქო.

-არანორმალური ხარ.
ვუთხარი და მისი კლანჭებიდან მალევე დავეხსენი.

-გშორდები, მორჩა, მე ყველაფერს აქ ვასრულებ, შენკი რაცგინდა ისქენი.
გაღიზიანებულმა ჩემოდანს ხელი დავავლე, რომელიც წინა ღამით გავამზადე და სახლიდან გაბრაზებული გამოვვარდი. კარები ისე მაგრად გამოვკეტე, სადარბაზო კინაღამ დავანგრიე.

ჩვენი ურთიერთობა ასე რატომ გაუარესდა, ერთმანეთი ძალიან გვიყვარდა, ან მე მეგონა რომ გიყვარდი. მაგრამ რა ჯანდაბა მოხდა შენს თავს ლი ჰისუნგ, რა ჯანდაბამ შეგცვალა ასე.

Fall in love with a wrong person??Where stories live. Discover now