თავი 2🚘

112 43 43
                                    

-გადმოხვალ თუ მანქანაში დარჩები.

-დავრჩები და ცოტახნით დავიძინებ.

-როგორც გინდა, თურამე დაგჭირდეს აქვე ვიქნები და დამიძახე არმოგერიდოს.

-კარგი.

-თუ შეგცივდეს უკან პლედი უნდა მქონდეს და მოიფარე.

-ჯეი თავს ძალიან ცუდად ვგრძნობ რომ გაწუხებ, მაგრამ რავქნა შენს მეტი არავინ მყავს და არც არავის ვენდობი.

-თავს ცუდად ნუ გრძნობ ჰევონ, არ მაწუხებ პირიქით დიდი პატივია ჩემთვის ასე ძალიან რომ მენდობი.

-მადლობა.

-რისთვის.

-ყოველთვის. როცა მიჭირდა ჩემს გვერდით იყავი, მამხნევებდი და ყველაფრის დაძლევაში მეხმარებოდი. ამის გამო მართლა ძალიან მადლობელი ვარ.

-მადლობის თქმით თავს ნუ დაიღლი, ამ ყველაფერს შენთვის ვაკეთებ და თუ საჭირო გახდა უფრო მეტსაც გავაკეთებ. ეხლა კი ცოტახნით დაგტოვებ და როცა წვიმა გადაიღებს ინჩეონის გზასაც დავადგეთ.

მე უბრალოდ გავუღიმე, მანაც საპასუხოდ გამიღიმა, ლოყაზე ნაზად მომეფერა, შემდეგ კი წავიდა.

ფანჯარა ამოვწიე და ვიფიქრე ცოტახნით წავუძინებდი, მაგრამ ვერაფრით მოვისვენე, სულ ვწრიალებდი. ბოლოს ცოტათი შემცივდა ჯეის ნათქვამი გამახსენდა და პლედს ძებნა დავუწყე.

-სადარიდ ეს პლედიც რა.
დავიწყე წუწუნი, ბოლოს მანქანიდან გადმოვედი და საბარგული გავაღე.

-აქ ყოფილა.
ვთქვი და მალევე მოვიხურე.

-ჰევონ რამოხდა?

-არაფრი, ვერ მოვისვენე და გადმოვედი.

-გინდა რაიმე დასალევს გიყიდი.

-ცუდი აზრი არარის.

-ჰევოოონ არმოდიხარ?
გამომძახა მაღაზიაში შესულმა ჯეიმ.

მე უბრალოდ თავი დავუქნიე, გარემო კარგად შევათვალიერე და ბოლოს ვერაფერი, რომ ვერ ვიპოვე მეც ჯეის შევყევი მაღაზიაში.

Fall in love with a wrong person??Where stories live. Discover now