Rusya'nın başkenti olan Moskova'da , Marinanın lüks evinde daha doğrusu Robertların evinin balkonunda evin bahçesini seyrediyordum .iki gün önce Emirle beraber Moskova'ya gelmiştik . Evet sevgili sevgilim beni asla göndermeyeceğini söylemişti ancak beraber gidebileceğimizi söylememişti ona bu teklifi sundum ve anında kabul etti en azından şuan yanımdaydı aslında getirmesem daha mı iyiydi diye düşünüyorum zira geldiğimizden beri hiç bir şeyi beğenmeyip uçan kuşa bile takmıştı. Şuan bizim kaldığımız ev, Roberts ailesinin asıl konağı değildi zaten ora şuan Philip'indi biz emir ben ve Maria ve marinanın kardeşi Victoria kalıyorduk .bu ev onların arada kafa dinlemeye geldikleri bir evdi"Vallahi ben bizim evleri kötülüyordum ama daha beteri varmış" dedi yanımdaki emir " yine ne halt gördün de şikayet ediyorsun " dedim " kızım sen bizim kim olduğumuzun farkında mısın acaba birimiz Haznedaroğlu birimiz Yesari hatta ikimizde Haznedaroğlu olabiliriz , küçük evde bizi ağırlıyorlar biz bu yerlere layık mıyız " dedi ciddi sesle buna da takılmıştı " emir , sevgilim hani temelli buraya yerleşmedik ya hayatım doğal olarak bizi burada ağırlamaları normal ayrıca bizi neden bodruma kapatmışlar gibi konuşuyorsun burası gayet büyük küçük dediğin yer yarım arazi " dedim " bize layık değil işte sevgilim ,bizim evlerimiz girişten itibaren krallık gibi kapalı spor salonumu istersin, tenis sahasını istersin ,açık havuz mu istersin ,müştemilat mı istersin, kış bahçesi, yaz bahçesi..." daha da sayarken onu durdum " ay sus oda sizin görgüsüzlüğünüz " dedim " pardon bunu bana bahçesinde müze gibi heykeller sergileyen kadın mı söylüyor " dedi " biz en azından görsel şölene dikkat ediyoruz" dedim yarım ağızla şimdi sırası mıydı tam bana cevap vereceği sırada kapı tıklatıldı gel dememizle bir kadın girdi ve " efendim yemek hazır bayan Roberts sizi bekliyor" dedi Rusça konuşarak hemen ayaklandık ve asansöre binip zemin kata bastık o sırada emir kulağıma " bak asansörleri bile dandik bu ne hastane asansörü gibi gıy gıy ses çıkarıyor" dedi asansörün sağına soluna bakarken ona göz devirdim asansörün kapıları açıldığında yemek masasının baş köşesinde oturan marinayı gördüm gülümseyerek masaya oturdum ve Rusça konuşarak " iyi akşamlar " dedim " iyi akşamlar Hazal iyi akşamlar Haznedaroğlu" dedi Maria beni ne kadar sevse de emire bir türlü ısınamamıştı onu sevememişti lakin tam karşımızda oturan Victoria için aynı şeyi söyleyemeyecektim zira geldiğimizden beri emire cilvelenmekten başka bir halt yapmamıştı." size de bayan Roberts" dedi emir nazikçe , Maria eliyle yemeğe başlayabileceğimizi söyleyince hepimiz yemek yemeğe başladık " burada davetimi geri çevirmediğin için teşekkür ederim Hazalcığım" dedi Maria tam cevap verecekken Emir araya girdi ve" davet değil Hazal'a ihtiyacınız vardı oda mükemmel kalbi olduğu için sizi kırmak istemedi "dedi Maria ise emire samimiyetten uzak bir gülüş bahşetti " ablam sizi neden çağırdı ki emir" dedi Victoria bu kıza geldiğimden beri kıl olmuştum beni çileden çıkaracaktı sanane yani sa-na- ne " beni çağırmadı bayan küçük Roberts sevgilimi, Hazal'ı çağırdı bende ona eşlik ettim çünkü ondan ayrı kalamıyorum" dedi son cümlesinde gözlerimin içine bakarak Allahım ben bu adamı hak edecek ne yapmıştım . Victoria bozulur gibi oldu ama yüzsüzlüğüne devam etti " anladım belki Hazal ile ablam iş konuşurken bizde sizinle keyifli dakikalar geçiririz" dedi evet bunu gerçekten dedi kıza bildiğin tip tip kitlendim pardonda kız benim sevgilime kelimenin tam anlamıyla yavşıyordu bende mal gibi bekleyecek miydim o an Victoria ya bir şey demedim onun biletini sonra kesecektim benden çekeceği vardı ve eminim ki şuan bana mahcup ve utançla bakan Maria yani ablası ona bir şeyler yapmama sesini dahi çıkarmayacaktı . benim canım kocam olay olduğu için yine beni utandırmadı ve " bazen Hazal ile sıkıcı bir iş toplantısı bile dünyanın en güzel şeyi oluyor Hazal sız nefes almamın ve onsuz yaptığım hiçbir şeyin anlamı yok o varsa bende varım" dedi bana bakarak karşılık olarak ona yaklaştım ve dudaklarına minicik bir öpücük kondurdum Victoria'nın o sırada sesli nefes aldığını duydum . bu neydi arkadaş Fadime'si biterdi ki galiba bitmemişti emir bana bir şey demiyordu ama o kızın emirin peşini bıraktığını sanmıyordum , Victoria'sı başlardı hayır yani benim çocukta çok yakışıklıydı keşke onun yakışıklılığını bir ben görseydim. Maria kardeşinin oro- aman patavatsızlığına dayanamamış olacak ki " Victoria canım kardeşim , Hazal ile emir yakında evlenecekler bizi de düğüne çağırırlar değildi " dedi son sorusunu bize bakarak sormjştu bu sefer ben cevaplamak istedim ve " tabi çağırırız dillere destan olacak eğer gelemezsen üzülme Victoria herkes bizi konuşacağı için mutlaka sende izlersin" dedi yine egom rahat durmamıştı emirde hafif gülüş sesi geldi .