13.BÖLÜM

7 2 12
                                    

Emir Haznedaroğlu hayatındaki en sancılı, korkulu ve endişeli dakikalarını yaşıyordu . Onun düşmanları , onun ailesinin düşmanları sevdiği kadını kaçırmıştı . Emir içinden sürekli Allah'ım yeni kavuştuk sen onu benden ayırma diye dua ediyordu . Şimdi ise Yesari malikanesinin önünde yanında doruk ile dikiliyordu . Ona haber geldiğinde direk Hazal'ı aramış ve evde veya korumalarıyla olması için dua etmişti ancak sevgilisinin nerede olduğunda asla koruma almayacağını da iyi biliyordu . Hazal'ın arabasının konumunun olduğu yere geldiklerinde sevgilisini çoktan götürmüşler ve arabada -Haznedaroğlu'na sevgilerle- GİRAY GİRİŞKEN yazısını bulmuşlardı . Evet canının parçasını kaçıranlar daha doğrusu kaçıran Giraydı daha o hafta giraya tehdit salmıştı . Emirin kendi evine ajan çalışan sokmuştu , emirde Berkay sayesinde bunu anlamıştı ve o haini öldürerek üzerine de- Girişkene sevgilerle - EMİR HAZNEDAROĞLU yazmıştı ve Girayın evine yollatmıştı cesedi , piç kurusu herifte misilleme yapıyordu aklınca ancak Hazal'ı öldüremiyordu çünkü öldürülmesi zor bir isimdi Hazal, hem Özdemir , hem Yesari, hem Haznedaroğlu ve avukat olmak onu ölümlerden koruyordu ancak Özdemir olduğunu bu hayatta 5 kişi biliyordu . Emir giraydan hala bir mesaj veya telefon alamamıştı , ancak emin olduğu şey Hazal'ın kılına zarar gelmeyeceğiydi şimdi ise ailelerindeki karışıklık için Engin amcasına Hazal'ın babasına ,ailesine gelmişti emirin ailesi de buraydı ama emir dorukla beraber anca gelebilmişti . Derin nefes aldı ve içeri girdi salona girdiklerinde kendi annesini Gaye annesinin yanında babasını da Engin amcasının yanında bulmuştu . Hazal'ın abisi , emirin dostu ise ayakta bir o yana bir bu yana volta atıyordu . Emir salona girdiğinde ilk onu fark eden Hazal'ın babası olmuştu . Engin Yesari öfkeliydi bunca zamandır , bu işteydi ancak ailesinin kaçırılmasına , bırak kaçırılmayı tehdit unsuru olarak görülmesine dahi izin vermemişti . Ancak şimdi elin oğlu yüzünden kızı kaçırılmıştı . Emirin üzerine atılması saniyeler içinde oldu ve yakasına yapıştı " lan ben sana demedim mi sen bana söz vermedin mi Hazal benim canım onu kendi gözümden bile sakınacağım , demedin mi lan he nerede benim kızım , emir " dedi Engin, Çağan ise babasını emirden ayırmaya çalışıyordu . Asım bey yerinden dahi kıpırdamıyordu çünkü onun soyadı yüzünden olmuştu ve oda karısı da ağızlarını açıp tek kelime etmiyorlardı daha doğrusu edecek yüzleri yoktu . Engin Çağanın etkisiyle ellerini çekti . " amca , ne desen haklısın onu koruyamadım ama lütfen , sizden ricam bu siniri Hazal bulunduktan sonraya saklamanız şuan benim üzerime gelmeniz sadece Hazal'ı etkiler " dedi bu engini kafasına yatmıştı , önce kızını bulacak sonra bu çocuğa yapacaklarını düşünecekti . Hazal'ın annesi ise ruhsuz bir şekilde yerdeki bakışlarını emire çevirdi ve " kızımı bul Emir " dedi öfkeyle herkes emire yükleniyordu emir Hazal'ı sanki bilerek kaçırtmış gibi davranıyorlardı buda emiri deli ediyordu ancak ağızını açamıyordu .

                                                            🔗🔗🔗🔗🔗🔗

Ağır uykuda olan Hazal hiçbir şeyden habersiz düşmanın eline doğru gidiyordu . bu sırada ise onu evinde bekleyen giray , emir için son hazırlıklarını yapıyordu. emiri bu sefer can evinden vuracaktı kabul ediyordu Haznedaroğlu'nu ağır yerden vurmuştu basit bir haine göre fazla değerli bir can kaçırmıştı ama ne yapsındı Haznedaroğlu başka türlü anlamazdı . saatler sonra girayın karşında koltukta oturan Hazal Yesari vardı Hazal sanki kaçırılmamışçasına - ki buna giray olanak sağlamıştı-  misafirliğe gelmiş gibi oturuyor sadece girayın gözlerine bakıyordu . anlamıyordu Hazal kaçırılan birine şuan işkence , tehdit edilmesi gerekmiyor muydu . Giray ise karşında ki kıza alık alık bakıyordu sandığından , kameralardan görüldüğünden bile daha güzeldi bu düşünce aklına gelince hemen kendini topladı ve söze girdi " Hazal , ne düşündüğünü az çok tahmin ediyorum ancak, burada Hazal demem hoşuna gitmediyse resmi bir şekilde de konuşabiliriz " dedi giray Hazal'a bakarak Hazal ise oturduğu yerde dik bir pozisyona geldi babasından öğrendiği şeylerin başında düşmanın karşısında ezilip büzülme güçlü durmasıydı , bu zamana kadar bunu yapmasına gerek kalmamıştı ama şuan şartlar bunu gerektiriyordu " devam et " dedi Hazal sert bir ses tonuyla Giray hemen devam etti " kabul seni Haznedaroğlu olacak müstakbel kocana had bildirmek için kaçırdım ancak sana zarar vermeyeceğim , düşmanıma kadını üzerinden darbe vuracak bir adam değilim ki kadınların kılına dahi dokunmam , bu konuda anlaşalım " dedi Giray karşısındaki kadına bakarak Hazal karşında bir deli varmış gibi giraya bakıyordu " sorunların mı var ?" diye sordu Hazal bu düşüncesini içinde saklamadan giray duyduklarıyla kahkaha attı "neden her düşman kaçırdığı insana işkence yapmak zorunda mı ?" dedi " yani sen bir tuhafsın " dedi Hazal adama bakarak acaba ne planlıyordu bu adam " ben öyleyimdir ,zamanla alışırsın " dedi giray " sana neden alışıyorum ben ya " dedi Hazal adam herhâlde ömür boyu onu burada tutacağını falan sanıyordu ahmak. " belli olmaz o işler , neyse biz konumuza dönelim bir süre misafirim olacaksın " dedi giray " bana ne olduğunu kısaca anlatma şansın var mı ?" diye sordu Hazal egosundan kibrinden ve dik duruşundan asla ödün vermeden " bilmem sence var mı ? " dedi göz kırparak Giray  ve sadece Hazal'ın bilmesi gerekenleri anlatmaya başladı .

                                                                🔗🔗🔗🔗🔗

Bu sırada Yesari ve Haznedaroğlu ailesi el ele vermiş bütün güçlerini birleştirmiş, yabancı ülkelerdeki ittifaklarını , dostlarını aramış bir vaziyette yana yakıla Hazal'ı arıyorlardı . Hazal'ın babası yurt dışındaki bütün güçlü dostlarını Türkiye'ye yanına çağırmıştı . aynı şekilde Asım Haznedaroğlu da şüpheli isimleri bir yerde toplatıyordu emir ise şuan baş şüpheliyle birlikte özel bir yerde yanında dorukla ilgileniyordu . " evet Sami kaldık baş başa bak sen şu geçen gün artistlik taslıyordun ne oldu lan "dedi emir karşısında adama " ne istiyorsun orospu çocuğu " diye bağırdı Emirin  yüzüne adam " sen ne istediğim belli değil mi , salağa yatma " dedi emir " anlamadım ne istiyorsun" dedi emire adam elbetteki Hazal'ı aradığını biliyordu . Sami girayın arada sırada pis işlerini yaptırdığı ve sonra ortadan bir sonraki işe kadar kaybolmasını istediği kişiydi ve emir biliyordu ki Sami'nin de bu işte bir parmağı vardı. lakin hemen konuşmayacak biriydi emir onun anladığı dilden konuşmaya başladı ve ilk yumruyu Sami'nin kafasına geçirdi . Saatlerin sonunda önündeki baygın adama öfkeyle bakıyordu emir alacağı isimleri almış, Sami'nin bazı şeyleri tersten görmesini sağlamıştı ancak Sami dayanıksız çıkmış ve bayılmıştı . " abi ne yapacağız bu piçi " dedi Doruk abisine " öldür koçum " dedi emir kardeşine , doruğun gözlerinin içinden bir parıltı geçti ve abisine sırıttı , belindeki silahı çıkardı emniyet kilidini açtı ve yerde yatan adamın kafasına kurşunu sıktı . Her ihtimale karşı bir kurşun daha sıktı büyük bir soğukkanlılıkla . Emir ise bu sırada Berkay'a Sami'den öğrendiği isimleri araştırıp buraya getirmesi için talimat veriyordu . Berkay ise Emirin verdiği isimleri dikkatle dinliyordu zira en ufak hata yer yoktu . Emir öğrendiği isimleri de sorgulayacak Hazala bir adım daha yaklaşacaktı. Daha doğrusu yaklaştığını sanacaktı , unuttuğu bir şey vardı Giray Girişken asla hafife alınmayacak bir adamdı . Emir attığı her bir adımda daha çok yaklaştığını sanacak ancak Giray yolu daha da uzatacaktı .Giray'ın da unutmaması gereken şey Emir'in zekası idi

SINANAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin