ben az önce diğer ficin yeni bölümünü yayınladım ve sonra sildim neden mi ÇİNKÜ BEN BİR MALIM ve bana minho biaslı erkek kız fark etmez kıskanç ve seme bir lazım ya(sanırsınız ilan dağıtıyom amk) neyse çünkü bir han biaslı olarak sap kaldım Neyse FİCE GEÇELİM birkaç bölümden sonra final bu arada canlarım
____________________________________
4 hafta sonra
Minho ile evlenme zamanımız gelmişti. Bugün ağlama krizine girmemeliydim. Girersem ağzıma sıçarlardı. Evet bugün en güzel günümdü. Don't cry bitch don't cry okay. Evet.
Takım elbisemi giyip makyajımı da yaptıktan sonra kuaförler saçımı yaptılar. Saçım öyle güzel olmuştu ki böyle hem uzun hem dalgalı. Minho kesinlikle beğenicekti. Bir saçıma bir elimdeki yüzüğe bakıyordum ve düşünmeye başladım. Ben bunları hak edecek ne yaptım diye. Çünkü o kadar güzel şeyler yaşamamıştım. Taciz mi edilmemiştim, kırbaçla vurulmamıştım. Minho anlık bir yaşanan ilişki ile hayatıma renk katandı sadece. Annem beni ne kadar yaşadıklarımdan biraz uzak tutmaya, korumaya çalışsa da babamdan hiç kurtulamadık ve beni korumak isterken kendi canından olmuştu. O gün de bara gidip Minhoyu görmüştüm. Sonrası ise gördüğünüz gibi zaten.
Ben yüzüğüme iyice odaklanmışken belime arkadan iki elin sarılması ile arkama baktım. Minhoydu. Başka kimin olması gerekirdi ki.
-Çok güzel olmuşsun bebeğim
-Sende Minhom
Dediğimde burnuma tatlı bir öpücük kondurmuştu. Bu huylarını çok seviyorum ben bu adamın ya.
Elimi tuttu ve hazır mısın diye sordu ben de dudağına buse kondurup başımı salladım ve yürümeye başladık. Heryerden bir alkış sesleri geldi. Veeee süper benim anksiyetem tuttu. Çok güzel. Birkaç dakika sonra nefes alış verişlerim düzensizleşmeye başladı ve dengemi de kuramayınca düşüp kafamı betona vurdum ve sonrası yok.
Gözümü az da olsa zorla açabilmiştim. Kendimi hastanede buldum ve kolumda serum vardı. Yanımda Minho kafasını ovup ovup duruyordu camın önünde.
-M-Minho
-Uyandın mı Jisung
-Minho nasılmış durumum
-Jisung...
-Efendim
-Sen bana neden anksiyeten olduğunu neden söylemiyorsun
Evet kesinlikle bu sefer naneyi yemiştim. Ne bok yiyeceğim ben şimdi.
-Bilmiyorum Minho
-Ne demek bilmiyorum ya. Hiç mi aklına gelmedi söylemek
-Ya Minho ne bileyi-
-Ya ne demek ne bileyim Jisung. Orada kafanı betona çarptığında, düştüğünde ne kadar endişelendim biliyor musun? Seni bir an kaybettim sandım. Komaya girip ne zaman uyanıcaksın diye düşündüm. Meğersem anksiyeten varmış ve fazla kalabalık olduğunu görüp endişelenmişsin.
Bak böyle sağlık sorunların ya da tramva oluşturabilecek olayların var ise söyleMinjo söylemiş de söylemişti ama ben yüzüne mal mal bakıyordum. Çünkü yorgunum ve hiçbir şey algılayamıyorum.
-Minho ben biraz daha dinlensem ve sonra konuşsak
Yanıma geldi ve dudağıma uzun ama yumuşak bir öpücük kondurdu.
-Sen nasıl istersen bebeğim
Minho yanımda oturdu ve elimi tutup başımı okşamaya başladı. Bende iyice mayıştım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
11.bölümün sonu
____________________________________
Eveet nasıldı. Sanırım bu yazdığım en uzun bölümdü. Ya dedim final mi yapsaydım. Ama dedim çok kısa oldu daha yapmayayım dedim ve bi şeyler üretip çıkardım. BANA MİNHO BİASLI BİRİNİ BULUN LÜTFEN. SEME OLSUN VE KIZ ERKEK FARK ETMEZ YA HERKESİN KARISI KOCASI VAR BENİM YOK SAP KALDIM YAYAYYAYAYA neyse öptüm BAİAİAİAİİA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kucağım boş~minsung
RomanceInstada olan bir povu fic haline getiriyorum Cr=@leeknowxwq