~5~(M)

640 45 26
                                    

Bişi dicem. Yarın bölüm atamayabilirim. Çünkü kuşadasına gidicez. Ondan bu bölümü normalde yarın atacaktım ama yarın yazamayacağım için şimdi atıyorum.

Bismillah
____________________________________

Jisung

Minho aniden dudağıma yapıştı. Öperken bir yandan da gömleğimin düğmelerini açıyordu. Bende boş durur muyum. Hayır tabiki. Ben de onun gömleğinin düğmelerini açmaya başladım. İkimiz de üstsüz kalınca minho boynuma yöneldi. Aynı zamanda pantolonumun düğmelerini açmakla meşguldü. Karşısında sadece boxerlaydım. Minho da kendi pantolonunu çıkarmaya başladı. O da boxerla kalınca dolaba yöneldi. Elimde kutu ile geldi. Kutuyu yatağın yanındaki sehpaya koydu ve yine üzerime çıktı. Kutuyu aldı ve içinden iki tane kelepçe çıkardı. Kelepçeleri gördüğüm zaman çırpınmaya başladım ama nafile, çoktan takmıştı bile. Boxerımı çıkardı ve yatağın kenarına koydu. Kutunun içinden vibratör aldı ve içime gönderdi. Canım feci bir şekilde acımıştı. Acı ile birlikte çığlık attım. Minho bundan zevk almış olacak ki bana hafif sürtündü ve yüzüne piç gülüşü yerleştirdi. Yataktan kalktı ve dolaba ilerledi. Dolaptan kedi kostümü çıkardı. Tekrardan üstüme çıktı ve beni giydirmeye başladı. Altımda fileli çorap üstüne miniden de kısa bir etek,kedi kulaklı taç ve tasma. Çekmeceyi açtı ve içinden topları baya büyük olan bir kuyruk çıkardı. Ama kuğruyun topu buz ile kaplıydı.

Minho buzu çıkardı ve kuyruğu içime gönderdi. Gelen soğukluk hissiyle öncekinden daha sesli bir çığlık attım. Minho kulağıma yanaştı.

-Hazır mısın bebeğim

-Minho yalvarırım. Ben seni içimde istiyorum. Bu vibratörü deği- AAAHHĞĞHM

Vibratörü direkt en yüksek dereceye getirdi. Ben minhonun adıyla arada yalvarıyor arada adıyla inliyordum. Bir kaç dakika sonra vibratörü durdurdu ve derin derin nefes almaya başladım. Nefesimi düzene koyduktan sonra minho içimden vibratörü ve kuyruğu çıkartınca ani boşluk hissiyle mırıldandım. Minho kelepçeleri çıkarttı ve kendi boxerınıda çıkarttı. Bir baktım pişman oldum. İlk seferde bu kadar büyük değildi diye geçirdim.

-Sırt üstü uzan ve kalçanı kaldır

Dediğini hemen yaptım. Şuan kalçam minho için güzel bir manzaraydı. Kalçamda ıslaklık hissetmemle arkama baktığımda minho kalçamın tadına bakıyordu. (olm yazarken öyle bir utanıyorum ki şuan anlatamam).

-Bacaklarını arala

Bacaklarımı araladığımda içimde ıslaklık hissettim ve evet minho diliyle beni beceriyordu. Birkaç dakika diliyle becerdikten sonra bir anda kendimi çekip minhoyu altıma aldım ve penisini dikleştirip bir anda üstüne oturdum. İşte bunu istiyordum. Tam zıplamak için kalçamı kaldıracakken minho beni belimden tutup durdurdu.

-Ne oldu babacık

-Ben demeden yaptığın için cezalısın. Artık ben ne dersem o yapılacak

Omuz silktim ve yine zıplamak için kalçamı kaldırmaya çalıştım ama boşa. Böyle durdukça canım yanıyordu. Sürtünmeye çalıştım ama oda olmadı. Bir kaç mırıltı çıkardığımda kutuya yöneldi ve kutudan kurdele çıkardı. Kurdeleyle gözlerimi bağladı

-Bak bu kurdeleyi çıkartayım deme yoksa becere becere bayıltırım seni. Tamam mı

-T-tamamh

Korkmaya başlıyordum. Benim tanıdığım minho böyle değildi. Penisime bir şey takmasıyla beni kaldırıp sanki tüm gücünü kullanmış gibi sert bir şekilde üstüne oturttu. Zevkle inledim çünkü tam zevk noktamı bulmuştu

-M-minhoğh. Orasığh, mmhğm

Beni altına aldı ve zevk noktama gel git yapmaya başladı. Ben zevkle onun adını inlerken boşalacağımı anladım ve minho ya vurmaya başladım. Minho daha hızlı ve sert gel gitler yapmaya başlayınca tam boşalacağımı sırada penisimin ucuna parmağını bastırdı ve acıyla inlemeye başladım. Daha sert ve hızlı gel gitler yapmaya başladı tatlı noktama. Ben acıdan solucan gibi kıvranıyor,aynı zamanda minho penisimi bırakması için yalvarıp adıyla inliyordum. İçimde sıcak bir sıvı hissedince minhonun boşaldığını anlamıştı. İçimden çıkmamaya özen göstererek yanıma uzandı. Sorun şu ki ben hala boşalamamıştım.

-Minhohm

-Efendim bebeğim

-Benim boşalmam ne zaman izin vereceksin

-2. turda

-2. turda derken

-Anladın işte jisung uzatma

-İyi ben kendim boşalırım

Kalkmaya çalıştığımda minhonun sert bir şekilde penisimi çekmesiyle çığlık attım. Şuan çok fena sızlıyor ve acıyordu. Minho beni aniden kucağına alınca şaşırmıştım. Banyoya doğru ilerliyorduk. Minho penisime 2. penis yüzüğünü taktı ve beni geniş kareli küvete oturttu. Ellerimi kelepçeledi ve üstümü soymaya başladı. Altıma önceki etekten daha kısa bir mini etek giydirdi. Sonra daha seksi duran bir tasma taktı. Minho da yanıma oturdu ve kelepçeleri çıkarttığı gibi ellerimi tuttu. Minho beni kucağına alınca ellerimi bıraktı ve üstünde zıplamaya başladı. Ben de boşalmama izin verir belki diye daha sert zıplamaya başladım. Bir yarım saat sonra minho yine içime boşalmıştı.

-Minhoğhm

-Efendim

-Ben bugün boşalacak mıyız acaba

-Tamam

Penisimdeki iki yüzüğü de çıkarttı ve üstünde bir kaç kez daha zıplayınca bende sonunda boşaldım. Kafamı minhonun göğsüne koyup içimden çıkmadan dinlendim. Sonra minho ikimizi de yıkadı ve  beni kucağına alıp başka bir odaya doğru ilerledi. Minhonun odasına geldiğimizde bornozumu çıkarttı ve hiçbir şey giydirmeden beni yatağa yatırdı. O da bornozumu çıkarttı ve hiçbir şey giymeden yanıma yattı. Dudağıma kısa ama sulu bir öpücük bıraktı.

-Bugün de iyiydin ve beni azdırmayı başardın sevgilim

-Sen de beni hep yazdırıyorsun sevgilim

-İyi geceler bebeğim

-İyi geceler minhom

5. bölümün sonu

____________________________________

Hi pickles🥒💅🏻💩

Olm yazarken çok utandım. Yine ballısınız bu bölüm baya uzun oldu. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum o kadar smuttan sonra. SEVİLİYORSUNUZ. ÖPTÜM.

MUCK💋

kucağım boş~minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin