Selamm
Nasılsınız. Bilin bakalım medyadaki Allahın şahısı kiim. Tabiki de ben. Sizce nasılım. Güzel miyim. İsterseniz diğer bölüm daha belli olan bir fororatımı koyarım.
Nese bölüme geçeliimm.
____________________________________
Minhoyla tamı tamına 2 saat yoldaydık. Ya bu lunapark neredeymiş ya git git bitmedi.
Sonunda gelebilmiştik. Ama sorun şu ki içeride kimse yoktu.
-Minho
-Efendim bebeğim
-Niye burda kimse yok
-Iıı kiraladım...
-Minho sen harbi manyaksın
-Ben sadece sana manyak olmuşum bebeğim
Yüzüne hafifçe ve şakacıktan tokat atmıştım. Minho yine dramlığını kullanarak iki metre uzağa kaçmıştı. Arkasından gideyim derken Minho da bunu fırsat bilip koşmaya başlamıştı. Şuan resmen beş yaşındaki çocuklar gibi koşturuyorduk. Baya yorulmuştum. Biraz dinlendim. Tekrar koşmaya kalktığımda Minhonun önümde olmadığını fark ettim. Tam arkamı döneceksen Minho belimden tuttu ve kucağına aldı. Öyle bir gülüyordu ki tekrar aşık oldum. Onun gülüşünün güzelliğinden ben de güldüğümün farkına vardım. Kucağından inmeden konuştum.
-Hangisine binelim ilk önce
-Bilmem. İlk ne istiyorsun. Hangisine binmek istersin.
-Mmmm dönme dolap olur mu
-Sen ne istersen
Dedi ve beni kucağından indirdi. Koşarak dönme dolabın olduğu yere koşuyordum. Ne hızlı ne yavaştı koşma hızım. Minho da arkamdan hızlı yürüyordu. Dönme dolabın önünde Minhoyu beklemeye başladım. Minho da yanıma geldi. Dudağıma öpücük kondurup kapıyı açtı ve içeri girdik. Başka bir görevli geldi ve dönme dolabı başlattı.
Dönme dolabın rengi kızıl renkti. İçi baya rahattı.
-Nasıl
-Aşık ol-pardon senden güzel değildir emin ol
Dedim ve burnunu burnuma sürttü. Alnını alnıma yasladı ve belimden tutup kendine çekti. Ellerimi omzuna koydum ve öpüşmeyi Minho başlattı. Yavaş ve sulu öpüyordu.
İki saat anın tadını çıkardıktan sonra indik ve başka bir alete binmeye karar verdi Minho.
-Minho ben çok yoruldum
-Hmm. Tamam ne yapmak istersin. Sakin bir yere gidelim mi.
-Olur
Minho ile arabaya doğru yürüdük. Oradaki çalışana bir kaç bir şey fısıldadı ve yanıma geldi. Arabaya bindik ve sakin bir restoranta gittik. Burası çok sakin ve tatlı gözüküyordu. Sadece 3 çift vardı ama sanırım bunlar gruptu. Bizim yaşıtlarımız gibi gözüküyordu. Minhoyla sipariş verdik. Ben mochi söyledim ve yanında da soğuk yeşil çay söyledim.(Meryem Can dan gördüm ne var ya) Minho ben ne alırsam ondan aldı. Şaşırmamıştım. Klasik Minho diye geçirdim içimden.
Siparişleri beklerken Minho telefonuna bende etrafa bakıyordum. Burda sanırım karaoke yeri vardı. Oradan kahverengi saçlı boyu 1.80 imsi olan bir genç bir garson çağırdı ve sandığım kadarıyla karaoke makinesini açmasını istedi. Garson makineyi açtı ve şarkı söylemeye başladılar. Sarı saçlı civciv benzeyen bir çocukla söylemeye başladı. Sanırım bunlar sevgiliydi ve dürüst olmak gerekirse yakışıyorlardı.
Ben onları izlerken Minhonun da beni izlediğini farkına varmamıştım.
-Minho biz de söyleyelim mi ne dersin
-Sen istersen söyle benim sesim kötü
-Olsun birşey olmaz ben seni her halinle seviyorum. Hadi
-İyi tamam
-Yes be
Orada grup sandığım çiftler şarkılarını söyledi ve biz geçtik. Sesleri çok güzeldi. Biz de 'Ölürüm Hasretinle' (abasıyanıkstay stay hesabında cover var çok güzel dinleyin dinlettirin) adlı şarkıyı söyledik. Bu şarkıyı çok seviyorum. Söyledikten sonra yanımızdaki grup alkışlamaya başladı.
-(H) Sesiniz çok güzel
-(F) Evet arkadaş olabilir miyiz
Minho ya baktım ve oda kafasını salladı.
-Olur
-Tamam o zaman. Ben Felix. Bu da sevgilim Hyunjin
-Ben de Seungmin.
-Ben Chan
-Ben Jeongin ve sevgilim Changbin
-Ben de Minho
-Ben de Jisung. Tanıştığımıza memnun olduk.
7.bölümün sonu
____________________________________
Hi pickles🥒💅🏻🔪✨
Naber siniz. Valla dedim bari bölüm yazayım yolda. Hani bunlar şarkı söylüyorlar ya. He işte abasıyanıkstay stay hesabı a girin YouTube dan. Müq cover lar var. Benim favorilerim Ah canım sevgilim minho cover, bir derdim var skz cover ve ölürüm hasretinle minsung cover. VALLA DİNLEYİN DİNLETTİRİN. YOKSA🔪🔪🥰. Nese birde ben bunu 10 bölüm yapıp bitirmek istiyom. Çünkü bundan önce yazdığım bir fic vardı ona resmen hiç devam etmedim kaldı öyle. Ona devam etcem ondan bunu 10. Bölümde final yapcam. Nese SEVİLİOSUNUZ ÖPTÜM
MUCK💋(bunu yapmayı özledim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kucağım boş~minsung
RomanceInstada olan bir povu fic haline getiriyorum Cr=@leeknowxwq